Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svaret. Hvor langt er du på vei? Jeg kontaktet gynekologen min han sa at jeg skal kontakte ham igjen på mandag hvis blødningen tar seg opp. Bekymringen min er at det er gammelt blod. Noen steder står at det kan være normal siden morkaken begynner å ta over. Men hvorfor brunutflod?Jeg hadde brunt utflod og smerter sist uke. Mistet alle symptomer en hel uke. Lege tok HCG test, og verdiene så normal ut. De sier jo at slimhinnene er tynne og at det er vanlig å blø litt. Er du bekymret så ring lege og hør hva de sier/anbefaler.
Jeg fikk vite at så lenge jeg ikke blødde masse eller opplevde feber, så var det ikke noe å bekymre seg for.
Jeg er 8+5 i dag, startet sist uke da jeg ca var 7+0.Takk for svaret. Hvor langt er du på vei? Jeg kontaktet gynekologen min han sa at jeg skal kontakte ham igjen på mandag hvis blødningen tar seg opp. Bekymringen min er at det er gammelt blod. Noen steder står at det kan være normal siden morkaken begynner å ta over. Men hvorfor brunutflod?