Spotify!

Kokle

Elsker forumet
Masse fin babymusikk på Spotify jenter. Berre å søke på babymusic eller noko i den duren. Speler høgt for tulla i magen, og håper ho liker det. Istad spelte eg Mozart for ho, da blei ho heilt vill [:D] Moro å lage ei eiga playlist te ho!

Åj, det har jeg ikke tenkt på engang! Takk for tipset ;D

åhh... ja det skal jeg prøve på nå!! Takk for tipset...

Fant ein ganske moro sang her - Baby elephant walk med Circus band [:D]

hm.. har aldri skjønt hva dette spotify greine handler om jeg? prøvde og gå inn på det nå, men står jeg trenger en invitasjon?? hvordan får man det da?

**forvirret i nyteknologien**

ORIGINAL: Lussa88

hm.. har aldri skjønt hva dette spotify greine handler om jeg? prøvde og gå inn på det nå, men står jeg trenger en invitasjon?? hvordan får man det da?

Ja du må nok ha det... Trur du kan sette deg opp på ei liste på spotify, så får du invitasjon etterkvart. Er typen som ordner med slike ting, kan høyre om han har ein invitasjon te overs når han kjem heim i kveld.

ORIGINAL: Kokle

ORIGINAL: Lussa88

Ja du må nok ha det... Trur du kan sette deg opp på ei liste på spotify, så får du invitasjon etterkvart. Er typen som ordner med slike ting, kan høyre om han har ein invitasjon te overs når han kjem heim i kveld.

AH, er ikke akkurat så teknisk av meg når det gjelder koder og sånt [8D] Det hadde vært kjempe snilt hvis du ville gjort det [:D]

Er kjempelett når ein først har fått invitasjon, det klarte til og med eg! Skal høyre med han [;)]

Back
Topp