88THERESE

Første møte med forumet
Hei!
Dette er mitt første innlegg på noe som helst slags forum og jeg vet ikke helt hvordan dette fungerer, men jeg prøver...
Håpet er at noen kan gi meg noen tilbakemeldinger her...

Jeg vil si at jeg har regelmessig syklus, men denne gangen begynte jeg å blø 11 dager etter siste dag mens. Jeg blødde for første gang 2-5 dager etter beregnet eggløsning. Dette gikk over 3 dager. Ikke hver gang jeg tørket meg jeg så noe til det, men det kom daglig. Deretter hadde jeg en dag med opphold, men så kom det igjen. Så har det vart i 2 dager igjen nå. Kanskje litt større blødning nå, men forstatt kun når jeg tørker meg etter å ha vært på do at det kommer på papiret. Er lyst rødt - kraftigere rødt, blandet med blank utflod tror jeg. det vil altså si 7 dager med av/på blødning nå.
Jeg har bare opplevd noe liknende. for 2 dager siden hadde jeg verkende bryster (varte i 2-3 dager, men det har roet seg. Jeg har vært gravid før. Han er 6 år nå, så det begynner å bli en stund siden. Men jeg har aldri blødd utenom mens, eller hatt verkende bryster som symptomer, hverken i graviditet eller ellers.
Jeg tenker på om det kanskje er noe annet. Er det graviditet, er det abort eller er det noe helt annet? Burde jeg oppsøke lege, eller skal jeg vente til det er mulig å få svar på graviditetstest? Forventet mens er om 7 dager.
Kunne bare tenkt meg noe innspill/råd. Kanskje noen har liknende erfaringer. Dagene går så tregt når men venter på svar...
 
Jeg tenker at det kan være en festeblødning eller noe rester etter forrige mens :) Jeg ville definitivt ventet og tatt en test før jeg oppsøkte lege :)
 
Back
Topp