Sportsvogna

Bekki 07

Forelsket i forumet
Jeg lurer på om vi må begynne med sportsvogna. Hun er så nysgjerrig. Når vi er i byen og sånn ligger hun å prøver å komme seg opp i sittene hele tiden. Og så blir hun grinete. Noen som har begynt med sportsvogn her???

Vi har det sånn med B når vi er på kjøpesenter. Foreløpig har vi bare bygget opp ryggen hans med dyna, da sitter han så fint at! Men må jo passe på konstant da, for vi har ikke sele på han.

Når er det egentlig vanlig å begynne med sportsvogndelen?

Jeg har prøvd det jeg å. og det funker jo det også. Men føler hun glir så ned og hun får litt svai i ryggen. Tror det er litt tidelig å begynne med sportsvogn nå egentlig, men spurte HS på kontroll i går og hun sa det ikke gjore noen ting. Kan jo legge den ned flatt når hun skal sove[:)]

æ har bare brukt sportsvogn!
brukte aldri bag i vogna! den kosta jo 1300kr uten vogna..
men snuppa sover like godt uansett ho[:D]

ORIGINAL: *Ly*

må snart bytte[:(] ungen er jo så lang. Hadde håpa det skulle gå til over vinteren, men det blir nok mer like over jul.

Går også og teller på knappene om vi må over på sportsvogndelen med sånn fotkant på (Kombi-vogn), junior strekker seg jo for hver dag!
Tror nok vi venter til vi får/kjøper Voksipose, og vurderer bytte da - kan nok bli litt vel trangt i bagen med posen, og da slipper jeg å bekymre meg for at han er varm nok! [:)]

ORIGINAL: Minerva

ORIGINAL: *Ly*

må snart bytte[:(] ungen er jo så lang. Hadde håpa det skulle gå til over vinteren, men det blir nok mer like over jul.

Går også og teller på knappene om vi må over på sportsvogndelen med sånn fotkant på (Kombi-vogn), junior strekker seg jo for hver dag!
Tror nok vi venter til vi får/kjøper Voksipose, og vurderer bytte da - kan nok bli litt vel trangt i bagen med posen, og da slipper jeg å bekymre meg for at han er varm nok! [:)]

Jeg har brukt voksi bag med saueskinn i baggen. Hun får ikke beveget seg mye! men det har vært så fryktelig kaldt i det siste!!!

vi har tatt i bruk sportsvogna, og det er mye bedre!
han får bedre oversikt og er mye gladere!

vi har tatt i bruk sportsvogna...for litt over en uke siden...guttene elsker den og skal ha med seg alt. men nå er det sånn at de ikke vil sove i vogna, for det er så mye å se på...hehe, og de som sov 3 timer før i vogna[:)]

ORIGINAL: katrine_w

vi har tatt i bruk sportsvogna...for litt over en uke siden...guttene elsker den og skal ha med seg alt. men nå er det sånn at de ikke vil sove i vogna, for det er så mye å se på...hehe, og de som sov 3 timer før i vogna[:)]

Det vil ikke Rebekka heller. Hun har omtrent sluttet å sove i bilen også. Er så nysgjerrig den jenta[:)][:)] 

Back
Topp