Sportsvogn

terese

Flørter med forumet
Noen som har begynt med sportsvogn/sportsvogndelen? Pernille er 5 mnd og 1 uke, og hun vil ikke ligge i vognen lenger. Blir skikkelig sint. Prøvde sportsvogndelen i går og det likte hun tydeligvis. Hadde ryggen opp litt så hun fikk se.
Er likevel usikker om dette er for tidlig; hadde i utgangspunktet tenkt å vente til hun ble 6 mnd, hva synes dere? (Om morgenen når vi følger storesøster til skolen blir det bagen, for hun pleier å sove et par timer da, men ellers på trilleturer tror jeg jeg kommer til å bruke sportsvogn.)

Tok ut bagen for halvannen måned siden, men hadde ryggen flatt i begynnelsen.
Nå har han ryggen bare bittelitt opp - sånn at han ligger litt mer på skrå, det er han veldig fornøyd med
- ellers ligger han jo bare og strever med å få hodet opp, og da gulper han så mye[:'(]

Vi skal også bytte til sportsdel snart. Husker ikke når vi gjorde det til Christian , men tror det var rundt 5 - 6 mnder.Litt enklere når vi byttet med Christian for da var det oktober / november så vi brukte jo voksiposen som han satt i. Mye støtte i en slik pose.
Klemmer

Har prøvd å sette henne litt opp i sportsdelen et par ganger med støtte i ryggen, men det er ikke så veldig populært. Hun ligger fortsatt i bagen og kommer nok til å gjøre det en stund til. Stresser ikke med å få henne til å sitte. Sliter nok med å få henne til å trives på magen foreløpig[8|]

Tenker vi ta i bruk sportsvogndelen når vi drar på ferie, da er hun ca 5,5 mnd. Men ser helt klart hun ville likt å tatt den i bruk nå....

Bruker sportsvogn i den doble trilla vi har...
Men ellers så er det duo'n som er soveplassen...[:)]

Klarte ikke vente til ferien så jeg tok i bruk sportsvognen i dag. Mye artigere for både mor & barn å trille tur nå. Hun ser jo så mye mer fordi om den ligger flat også[:D]  Jeg smiler etter trilleturen fordi om det pøsregna å jeg er kald[;)]

Back
Topp