Sportsvogn

Camillas

Elsker forumet
Er det noen som kan foreslå en sportsvogn som kan legges helt ned i liggestilling og som ikke tar så stor plass i bilen?

Hvordan er forresten Teutonia Timmy vogna? Noen som har erfaring med den?

ORIGINAL: Mammaen til Basse

Vi hadde Carena easy tror jeg den het... vi var kjempe fornøyd med den.. full liggestilling, enkel og legge sammen, fortbrettet kan justeres, liten plass i bilen. god kurv under vogna! Koster rundt 1000,-

Tilogmed billig!!!

Hvordan er det å trille på turvei med den?

ORIGINAL: linnea123

jeg triller ikke tur med den. den er bare for å komme seg fra a til b med og på senter osv. hvis det edr den jeg skal bruke på alt og hele tiden, ville jeg kjøpt en bedre en. jeg har teutonia mistral som jeg tar ut bagen på til trilleturer her hjemme og sånn. og carena på senter osv.

Kjekt å vite [:)] Vi har nemlig en vi kan bruke på kjøpesenter etterhvert ( en acta graco travelsystem), men den kan man absolutt ikke gå på tur med, kanskje til nød på asfalt da.

ORIGINAL: Mylady

Lurer på om en sånn emmaljunga cerox kan legges helt ned?!

Tittet litt på den, ser fin ut den. Sto ikke noe om at den kunne legges helt, men den skal jo kunne brukes fra 6 mnd så da går det sikkert.

Tar den stor plass i bilen? Vet noen om det?

Vi har oGså Carena Easy og kunne ikke vært mer misfornøyd[&:]
Har ikke full liggestilling, og er grusom å trille, selv på flisegulv[&:]
Bruker den kun når vi må.

Når det er sagt, så har jeg hørt like mye positivt om den som jeg har hørt negativt, så den må man nesten bare prøve selv[8D] Men jeg ikke sett noen med full liggestilling altså..[;)]
Håper du finner en shopping vogn du er fornøyd med, og tipser meg[:D]

Teutonia vogna vet jeg at du kan bare ha fra deg. Jeg har selv Mistral Teutonia og er super fornøyd. Full liggestilling, kan ha begge veier og tar ikke så stor plass i bil

Ser ut til at det blir Sverige tur å titter på vogner i morra [8D]

Bare å komme m fler forslag selvom fler av de ovenfor virker fine.

Back
Topp