Sportsvogn

Vi har Mountain buggy. Ikke vendbar, men verdens beste vogn likevel :) har hatt maaaaange vogner, denne er den beste vi har hatt. De andre to ungene har ikke hatt problemer med å bare sitte den veien, tvert imot. Så satser på at lille også liker det :)

Vi har Mountain buggy. Ikke vendbar, men verdens beste vogn likevel :) har hatt maaaaange vogner, denne er den beste vi har hatt. De andre to ungene har ikke hatt problemer med å bare sitte den veien, tvert imot. Så satser på at lille også liker det :)
Takk :) skal sjekke den opp!

Signerer denne! Elsker vogna, lille sover så godt i sportsdelen.

Lille her var i sportsvognen for første gang i dag. Sov 1,5t på turen og har ikke gjort det siden hun var ett par mnd. Vi har emmaljunga Edge duo og er vendbar. Eneste jeg har å utsette på den er at den er litt tung, men ellers helt super!

Stokke scoot! Så fornøyd. Synes de er for liten til å sitte vendt i fra, så valgte bevisst en vogn jeg kunne ha vendt mot meg. Det er en bag og sportsvogn, og like lett som en trille☺️

Hvilken av modellene har du? Ser det er flere typer :)

Vi har Urban Jungle. Den er også superlett å legge sammen, tar liten plass og er lett å løfte. Veldig god å trille. Ville prøvd den på en butikk om jeg var deg :)

Signerer denne! Elsker vogna, lille sover så godt i sportsdelen.

Her prøvde vi for første gang i dag. Sov 2,5 (!!!) timer ute :) Så trillet vi tur senere når han satt oppe. Var så spennende å se på alt. Gliset gikk nesten rundt ;)

Hvilken av modellene har du? Ser det er flere typer :)
Vi har urban jungle, har brukt sportsdelen i 1,5mnd allerede. Vi kjøpte ny ifjor pga den er en del mindre sammenslått enn den gamle modellen. Som et lite tips evt om man ikke har god plass.

Samboeren, jeg og lille elsker den!

Her prøvde vi for første gang i dag. Sov 2,5 (!!!) timer ute :) Så trillet vi tur senere når han satt oppe. Var så spennende å se på alt. Gliset gikk nesten rundt ;)
Har brukt den en stund allerede vi, sover så godt i sportsdelen han her og ❤

"God" er jo et definisjonsspørsmål så det spørs hva man ser etter. Vi har city cross og er fornøyd med den fordi vi har barnet mot oss og kan skravle når vi er på tur, den har fire faste hjul og kommer godt frem på litt humpete skogsveier, god plass og full liggestilling for barnet, god fjæring som gjør det behagelig for barnet, kalesje med god solskjerming, punkteringsfrie hjul som triller mykt.

Back
Topp