Sportsvogn

Svirreling

Andre møte med forumet
Noen som har begynt med sportsvogn? Isåfall hvor mange uker er babyen? Vår Lillevill er 5 mnd i dag, og tror ikke det er mange ukene til vi bytter. Mer og mer glad i å sitte oppreist ;-)

Vi har bytta. Da han ikkje likte å ligge i vogn! Vi kjøpte også ny vogn babyjogger elite så han sitter ikkje. Men ligger heller ikkje heilt flatt og han digger det. Kan kose seg i vogna kjempe lenge no :-) og han søv i den ;-) han var vel 4 mnd ca!

tenkte å bytte ved 6mnd ca, men merker at hun allerede begynner å bli 'utålmodig' når hun ligger og ikke ser noe:p så blir nok ikke veldig lenge til vi bytter. På en annen side føles det mye mer godt og lunt i bagen, nå som vinteren kommer!

Jeg bruker av og til Stokke Trailz med sportsdelen på. Den har eget nyfødtinnlegg i så den kan brukes fra ganske tidlig.
Begynte vel å bruke den litt fra han var 4 mnd.

Jeg liker bagen jeg, og særlig nå som det går mot kaldere tider. Så lunt og fint i vogna, og hun sovner uansett stort sett når vi går, så jeg drøyer så lenge som mulig :)

Bare venter på at mini kan "sitte" i sportsdelen, bagdelen ender alltid i kaos og bæring, har trua på at sportsdelen er bedre :-P

Jeg liker bagen jeg, og særlig nå som det går mot kaldere tider. Så lunt og fint i vogna, og hun sovner uansett stort sett når vi går, så jeg drøyer så lenge som mulig :)
Jeg liker også bagen.. men er redd han blir for lang for bagen før jeg er klar for å bytte...!:p

Jeg liker også bagen.. men er redd han blir for lang for bagen før jeg er klar for å bytte...!:p

Ja har tenkt det samme :/
Prøver å Google maksvekt på emmaljunga bagen her men finner ikke, ser mange vogner har 9 kg?? Vi er jo allerede på 8 her..

Heldig dere som har plass i vogna. Den har vert lite i ca 1-2 mnd. Ligger meg sammenkrøllet bein! Men avatil bruker bi baggen fordi vi synst den er så fin ; -) han elsker sportsvogna si da! Om det er max vekt på 9 kg . Så kan vertfall ikkje min bruke emaljunga baggen.

Min kar er ikke så lang, men voksiposen tar jo stor plass. Bytter ikke til sportsdel før jeg absolutt må, kaldt her hvor vi bor :o ;) MEN, jeg har en joggevogn som jeg bruker når vi er på bytur :D

Hun er 5 mnd denne uka og bruker fortsatt bagdelen. Hun sover godt oppi der og vil bruke den lengst mulig!:) godt og lunt, og er litt trist å skulle pakke den vekk allerede :D har Stokke trailz.

Vi var nettopp på shopping med Stokke Trailz sportsdelen. Som regel så ligger han hele tiden, men når han var lei av å bare ligge der, og ingen leker var morsomme lengre, satte jeg han opp, og gjett om det var en kar som var fornøyd! :D Så på og smilte til alle som var rundt han. :)
Men jeg er virkelig ikke klar for å legge bort emmaljunga bagen da.

Ja merker at han synes det begynner å bli kjedelig i bagen etter at han har sovet :-? Og nå som han er mer pakket inn og ikke får lekt noe særlig. Tror han kommer til å bli kjempefornøyd når vi bytter til sportsdelen, og han får se seg rundt ;-)

Vi har byttet til sportsdelen på bugaboo vognen, men avflatet den med tøy slik at den er rett når hun ligger. Deilig at hun trives noe bedre våken når vi setter Hemne opp ett hakk. På brio vognen har vi forsatt bagdelen. Vurderer å bytte der og da hun nekter å ligge der med mindre hun sover. Lille er 5 mnd

Heldig dere som har plass i vogna. Den har vert lite i ca 1-2 mnd. Ligger meg sammenkrøllet bein! Men avatil bruker bi baggen fordi vi synst den er så fin ; -) han elsker sportsvogna si da! Om det er max vekt på 9 kg . Så kan vertfall ikkje min bruke emaljunga baggen.
Jøss, er dét noe man må tenke på også? (Om det er noen trøst så har datteren vår på 2,5 år og 14-15 kg ved flere anledninger plassert seg oppi emmaljungabaggen ved utblåsninger, og hun ligger ikke akkurat i ro... Har gått helt fint med både vogn og bag!)

Selve sportsdelen til emmaljunga venter vi nok lenge med, syns den er så svær og han så liten.
Har begynt å bruke storesøsteren sin maclaren xt med voksipose og sele. Når han ikke bruker den tar jeg bare av dyna på posen

Har brukt sportsvogna i over en uke, og han digger det :-D Lar han ikke sitte så veldig lenge da for å spare ryggen, men han reiser jo seg nesten selv snart :-)) Tiden går så alt for fort!!

Back
Topp