Svirreling
Andre møte med forumet
Noen som har begynt med sportsvogn? Isåfall hvor mange uker er babyen? Vår Lillevill er 5 mnd i dag, og tror ikke det er mange ukene til vi bytter. Mer og mer glad i å sitte oppreist ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg liker også bagen.. men er redd han blir for lang for bagen før jeg er klar for å bytte...!Jeg liker bagen jeg, og særlig nå som det går mot kaldere tider. Så lunt og fint i vogna, og hun sovner uansett stort sett når vi går, så jeg drøyer så lenge som mulig![]()
Jeg liker også bagen.. men er redd han blir for lang for bagen før jeg er klar for å bytte...!![]()
Jøss, er dét noe man må tenke på også? (Om det er noen trøst så har datteren vår på 2,5 år og 14-15 kg ved flere anledninger plassert seg oppi emmaljungabaggen ved utblåsninger, og hun ligger ikke akkurat i ro... Har gått helt fint med både vogn og bag!)Heldig dere som har plass i vogna. Den har vert lite i ca 1-2 mnd. Ligger meg sammenkrøllet bein! Men avatil bruker bi baggen fordi vi synst den er så fin ; -) han elsker sportsvogna si da! Om det er max vekt på 9 kg . Så kan vertfall ikkje min bruke emaljunga baggen.