Sportsvogn

Vi har to Bumbleride (langt liggemål, lett vogn, god demping og stor kalesje).

Så har vi en Bugaboo Cameleon3, to gode vogner til hvert sitt bruk.
Vet du om man kan bruke besafe izi go på denne vognen? Denne vurderer vi også, ser perfekt ut, med størrelse og kjøreegenskaper :) Altså Bumbleride :p

TFK joggester twist :) elsker den vogna! Kan løpe med den uten at den rister i filler. Er to stillinger på den, utenom sittestilling :) den er romslig, lun, har praktiske lommer til å oppbevare ting i. Vogna er veldig stødig. Har et greit fotbrett. Kurva under kan taes av og bæres med seg. Den har håndberemse. 3 hjul og blir ganske så flat sammenlagt.
Tfk joggster twist er kjempgegod på alle punktene synes jeg :)
elsker tfk'n min ♡

Da får vi se på den også, tusen takk for tilbakemeldingene :-)

Vet du om man kan bruke besafe izi go på denne vognen? Denne vurderer vi også, ser perfekt ut, med størrelse og kjøreegenskaper :) Altså Bumbleride :p

Jeg vet man kan ha bilsete på, men hvilke vet jeg ikke.

Edit: ser ut som det er kun Maxi cosi og Cybex Anton.

TFK joggester twist :) elsker den vogna! Kan løpe med den uten at den rister i filler. Er to stillinger på den, utenom sittestilling :) den er romslig, lun, har praktiske lommer til å oppbevare ting i. Vogna er veldig stødig. Har et greit fotbrett. Kurva under kan taes av og bæres med seg. Den har håndberemse. 3 hjul og blir ganske så flat sammenlagt.
Hvordan tar du av kurva? Det har jeg ikke hørt om :)

Hvordan tar du av kurva? Det har jeg ikke hørt om :)
Mulig jeg har misforstått, følte jeg hørte det et sted. Jeg har ikke prøvd. Men så det var sånn håndtak på den?! Så tenkte at da var det kanskje meninga man skulle bære den :P

Mulig jeg har misforstått, følte jeg hørte det et sted. Jeg har ikke prøvd. Men så det var sånn håndtak på den?! Så tenkte at da var det kanskje meninga man skulle bære den :P
Åjah ja lan jo være :) har brukt den reima å dra ti når jeg skal legge vogna sammen jeg :)

Eller så har der jo også kommet en ny Tfk joggster twiste lite:) Skal være lettere og nettere enn den "gamle" modellen;) Også Babyjogger City mini Gt ser liten og nett ut, pluss at den har kjempegod solskjerming i kalesjen:)

Tusen takk for svar alle sammen! :-) jeg tror jeg har funnet mine alternativer: city elite, bumbleride indie, britax smile 2 og mountain buggy :-)

Mountain Buggy Urban Jungle! Falt for den da guttungen gikk over til sportsdel(haaatet emmaljungaen, hadde sportsunderstellet så var tungt og vanskelig å manøvrere) har kjøpt splitter ny Mountain Buggy UJ med bagdel til lillebror så gleder meg vilt! Kommer frem overalt med den, tar liten plass i bilen og er ei ganske lett vogn. Stabil er den også selv om det er trehjuling. Har vært på både skogstur, strandtur, snøtur, gjørmetur og byturer med forrige vogn og den var fantastisk overalt. Klarer ikke å få sagt nok hvor fornøyd jeg er med den :-D

Jeg har fått prøvelånt en Mountain buggy terrain, den er helt super :-) men vet ikke helt, jeg føler den er litt ustabil. Men det er sikkert bare meg :-P

Back
Topp