Sportsvogn

Dreamy

Elsker forumet
Junibarna 2015
❤ Aprilbarna19 ❤
Jeg sikler etter ny sportsvogn, og lurer på om noen kan anbefale en vogn :-)
Jeg har noen kriterier:
- Lett vogn
- svingbare hjul, 3 eller 4 spiller ingen rolle så lenge den er stødig
- God demping
- Stor/lang kalesje
- Flere mulige ligge/sittestillinger

Har i dag en Brio Happy, og den funker greit til sitt bruk :-)
Jeg er ikke fornøyd med liggestillingene, at den er tung og litt kort :-)

Noen som har tips? :-)

Jeg er superfornøyd med min Super Nitro. Etter å ha prød sikkert 90% av vognene på det norske markedet ( :P )
så falt jeg for denne og har ikke angret. Har også punkteringsfrie dekk og lufthjul er faktisk ikke et savn :)

Jeg er superfornøyd med min Super Nitro. Etter å ha prød sikkert 90% av vognene på det norske markedet ( :P )
så falt jeg for denne og har ikke angret. Har også punkteringsfrie dekk og lufthjul er faktisk ikke et savn :)

Ei venninne har den vognen, og jeg forstår godt at du er fornøyd :-) Liker veldig godt den ergonomiske sportsdelen, men den er vel litt tung? :-)

Ei venninne har den vognen, og jeg forstår godt at du er fornøyd :) Liker veldig godt den ergonomiske sportsdelen, men den er vel litt tung? :)

Emmaljungavogner er generelt litt tunge.
Det er både positivt og negativt.
Positivt fordi det gjør vognene stødige og veldig stabile å kjøre, ikke noe vinglete eller billigfølelse av å kjøre dem.
Negativt hvis man skal opp en syyyyykt drøy bakke eller de to sekundene man bruker på å løfte den inn og ut av bilen ;)
Jeg har vanlig sittedel :) Ungen min trives bedre i det, og det skjønner jeg :P

Emmaljungavogner er generelt litt tunge.
Det er både positivt og negativt.
Positivt fordi det gjør vognene stødige og veldig stabile å kjøre, ikke noe vinglete eller billigfølelse av å kjøre dem.
Negativt hvis man skal opp en syyyyykt drøy bakke eller de to sekundene man bruker på å løfte den inn og ut av bilen ;)
Jeg har vanlig sittedel :) Ungen min trives bedre i det, og det skjønner jeg :P

Jeg har allerede en tung vogn, derfor jeg vil ha en ny :-P
Ja, jeg ser fordeler med både vanlig og ergonomisk. Tror det kommer ann på hva ungen liker ;-)

Jeg har allerede en tung vogn, derfor jeg vil ha en ny :p
Ja, jeg ser fordeler med både vanlig og ergonomisk. Tror det kommer ann på hva ungen liker ;-)

Jeg har også en Bugaboo bee 3. Den er totalt søppel på alle andre steder enn kjøpesenter :P
Men jeg kjøpte den for å få den inn i en E-Up og fordi den veier lite når den skal inn og ut av bilen :P

Jeg sikler etter ny sportsvogn, og lurer på om noen kan anbefale en vogn :-)
Jeg har noen kriterier:
- Lett vogn
- svingbare hjul, 3 eller 4 spiller ingen rolle så lenge den er stødig
- God demping
- Stor/lang kalesje
- Flere mulige ligge/sittestillinger

Har i dag en Brio Happy, og den funker greit til sitt bruk :-)
Jeg er ikke fornøyd med liggestillingene, at den er tung og litt kort :-)

Noen som har tips? :-)
Mountain Buggy Urban Jungle! Falt for den da guttungen gikk over til sportsdel(haaatet emmaljungaen, hadde sportsunderstellet så var tungt og vanskelig å manøvrere) har kjøpt splitter ny Mountain Buggy UJ med bagdel til lillebror så gleder meg vilt! Kommer frem overalt med den, tar liten plass i bilen og er ei ganske lett vogn. Stabil er den også selv om det er trehjuling. Har vært på både skogstur, strandtur, snøtur, gjørmetur og byturer med forrige vogn og den var fantastisk overalt. Klarer ikke å få sagt nok hvor fornøyd jeg er med den :-D

Jeg har også en Bugaboo bee 3. Den er totalt søppel på alle andre steder enn kjøpesenter :P
Men jeg kjøpte den for å få den inn i en E-Up og fordi den veier lite når den skal inn og ut av bilen :P

Hehe, hvis den er søppel alle andre steder, så er nok den vognen ganske uaktuel :-P men jeg setter virkelig pris på erfaringene dine, tusen takk ;-)

Hehe, hvis den er søppel alle andre steder, så er nok den vognen ganske uaktuel :p men jeg setter virkelig pris på erfaringene dine, tusen takk ;-)

Det verste er at det er en av de beste små vognene der ute. Tror jeg prøvde en Stokke også som var grei. Men for meg var det viktig å ha sportsdelen mot meg da :)

Hva med Brio Smile? Jeg har den og er kjempe fornøyd, har bag delen på nå, men tenker å skifte over til sportsdelen snart da jenta mi helst vil sitte å se. Det er fire svingbare hjul, den er lett og bære inn og ut og er stødig. Man kan ha sportsdelen begge veier.

Hva med Brio Smile? Jeg har den og er kjempe fornøyd, har bag delen på nå, men tenker å skifte over til sportsdelen snart da jenta mi helst vil sitte å se. Det er fire svingbare hjul, den er lett og bære inn og ut og er stødig. Man kan ha sportsdelen begge veier.

Den skal sjekkes ut, tusen takk :-)

Vi har to Bumbleride (langt liggemål, lett vogn, god demping og stor kalesje).

Så har vi en Bugaboo Cameleon3, to gode vogner til hvert sitt bruk.

Vi har to Bumbleride (langt liggemål, lett vogn, god demping og stor kalesje).

Så har vi en Bugaboo Cameleon3, to gode vogner til hvert sitt bruk.

Bumbleride Indie? Den er en av vognene jeg vurderer :-) er den stabil å kjøre?

Bumbleride Indie? Den er en av vognene jeg vurderer :-) er den stabil å kjøre?

Veldig, min venninne har også Bugaboo cameleon men lånte Bumbleriden her en dag, hun var overrasket over hvor lett og god den var å trille.

TFK joggester twist :) elsker den vogna! Kan løpe med den uten at den rister i filler. Er to stillinger på den, utenom sittestilling :) den er romslig, lun, har praktiske lommer til å oppbevare ting i. Vogna er veldig stødig. Har et greit fotbrett. Kurva under kan taes av og bæres med seg. Den har håndberemse. 3 hjul og blir ganske så flat sammenlagt.

Tfk joggster twist er kjempgegod på alle punktene synes jeg :)
elsker tfk'n min ♡

Back
Topp