Sportsvogn

Lurepus

Gift med forumet
VIP
Himmelbarn
Desemberskattene 2014
Desemberskatter 2016
Januar 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Har en Emmaljunga edge duo fra før og kunne gjerne tenkt meg en litt mindre og lettere sportsvogn i tillegg. Har en del krav og sliter med å finne en som kunne ha passet oss. Det viktigeste er at den er vendbar, har full liggestilling og at den er liten sammenlagt :) Forslag til en vogn som har disse kvalitetene? :)

Quinny Zapp Xtra 2. Den har full liggestilling med barnet vendt fra deg, og nesten full liggestilling mot deg. Og er eneste trilla jeg har funnet som er vendbar.

Quinny Zapp Xtra 2. Den har full liggestilling med barnet vendt fra deg, og nesten full liggestilling mot deg. Og er eneste trilla jeg har funnet som er vendbar.
Takk for svar :) Har du den selv? Hvordan fungerer det at man ikke kan ha barnet i sittestilling vendt bakover? Er det et irritasjonsmoment eller tenker man ikke over det? :)

Takk for svar :) Har du den selv? Hvordan fungerer det at man ikke kan ha barnet i sittestilling vendt bakover? Er det et irritasjonsmoment eller tenker man ikke over det? :)

Har den ikke. Men får den om en ukes tid. Men den virker veldig grei ut i fra det vi prøvde i butikk.

Vi har city Cross som sportsvogn. Både mannen og jeg er veldig fornøyd med den. Hadde Simo som bagvogn.

Har den ikke. Men får den om en ukes tid. Men den virker veldig grei ut i fra det vi prøvde i butikk.
Må sikkert i butikk å prøve :) Lettere å danne seg et bilde av vognene da :)

Back
Topp