Sportsvogn

Fride

Forumet er livet
*MIA*
Novemberlykke 2015
Hei bruker dere bag eller sportsvogn nå?

Gutten min er akkurat 8 mnd og vi bruker bag, det er fortsatt plass med voksiposen og han sover så lunt og godt i den. Men han begynner å syns det er kjedelig når han er våken og ikke kan se noe ut og det er så kaldt så han må jo ha votter og kan ikke ligge og holde i en leke så nå lurer jeg litt på å bytte til sportsvogn.. Vi har Tfk joggster twist og da må jeg ha han vekk fra meg så jeg kvier meg litt for å bytte når han ennå har plass!?

Gutten min er også akkurat 8 mnd og bruker fortsatt bag, siden det er god plass. Kan også ta opp ryggen på den slik at han kan se litt mer. Men kommer til å bytte ganske snart, da han vil sitte mer stødig og trygt i sportsdelen. I sportsvogna vil han sitte vendt mot oss, noe som var et av argumenta for at jeg kjøpte den.

Vi byttet i oktober/november vi!! Da var snuppa begynt å snu seg i vogna. Men hun sitter mot oss, slik at hun ser på meg når vi triller!! Det var stor stas å bytte!!

Vil gjerne ha han mot meg :) Skulle visst ha kjøpt en multi x bag i stedet! Tenkte ikke på det.. Føler det er litt sent nå for som bag kan den bare brukes til 9 kg og som sportsdel til 13 kg og han er ganske rund og god :)

Vi byttet i oktober/november vi!! Da var snuppa begynt å snu seg i vogna. Men hun sitter mot oss, slik at hun ser på meg når vi triller!! Det var stor stas å bytte!!
Vi byttet også i høst. Lillegutt begynte å bli skummel å ha i bag, han var ca 6 mnd. Han sitter imot meg :)

Vi byttet rett før vesla fylte 5 mnd. Hun ble for lang for bagen og begynte å heise seg opp, så vi hadde ikke noe valg.

Det skal sies at vi ikke har den største vognen. Brio happy.

Synd det går så fort, savner tiden i bagen:)

Vi byttet rett før vesla fylte 5 mnd. Hun ble for lang for bagen og begynte å heise seg opp, så vi hadde ikke noe valg.

Det skal sies at vi ikke har den største vognen. Brio happy.

Synd det går så fort, savner tiden i bagen:)
Den vognen har vi også:-) Vi byttet i oktober/november. :-)

Vi har fortsatt bag på vogna, god plass ennå. Jeg setter opp ryggen hvis hun kjeder seg, men hun er veldig tålmodig så lenge vogna er i bevegelse, så det har ikke vært noe problem. Men sportsvogna er også vendt mot meg, så det er ikke der det ligger i å bytte. Heller det at hun sover så godt i bagen, og det er eneste stedet hun vil sove på dagtid.
Vi har simo vogn, og de er jo svære :D

Vi bruker bag til sovetur og sportsdelen til våken trilletur ;) hun er 9mnd nå og har kjempegod plass i bagen enda, men hun vil opp å se hvis hun ikke er trøtt og skal sove ;) veldig enkelt å bytte mellom bag og sportsdel på vogna vår og vi kan sette sportsdelen på begge veier, har den bare vendt mot meg foreløpig :)

Vi ble nødt til å bytte i november/desember (da var hun litt over 7 mnd) da føttene stakk veldig ut med vognposen i, og hun lå da ukomfortabelt. Men heldigvis kan sportsdelen legges flatt (så hun kan fortsatt sove daglurene i den), og om hun vil kikke rundt er det bare å heise den litt opp.
Brio Happy har heldigvis muligheten til å ha sportsdelen mot deg, så hun har knapt merket noe forskjell.

Måtte bytte for en liten måned siden. Han snudde seg og var helt spinnvill oppi der.

Byttet når han var 4-5 mnd :) Men hadde Simo som var vendt mot oss, og nå har vi nettopp kjøpt Bason Baby! Den er også vendt mot oss, men den kan vi også bytte på, så han blir vendt fra oss når han blir så stor :)

Har emmaljunga edge. Baby er 7mnd og ligger en så lenge i bagdelen, vet ikke om jeg må bytte om ca1mnd? Kommer litt Ann på om h*n begynner å snu seg. (Har ikke skjedd i vogna enda)'kan sette opp ryggen, så baby får fulgt med mer, hadde vi ikke kunnet det, så hadde vi nok måttet bytte, litt nysgjerrig Tenker at det er lunere i bagdelen!

Vi måtte skifte til sportsdel da baby var 5 mnd, for han er så himla lang.. Vi har bugaboo cameleon, så han har sittet mot oss hele tiden... Ellers hadde det vært med ekstremt tungt hjerte å bytte så tidlig ;) nå er han snart 8 mnd og cruiser rundt i easywalker vogn, for den er mye bedre på vinterføre. Da sitter han fra meg, men nå syns jeg det er ok... Tar storstrekk på når han skal sove, så blir det lunt og godt oppi der

Vi har emmaljubga edge duo, og kunne brukt baggen lengere. Men bytta til sportsdel før jul, siden lillegutt vil opp å se når han ikke skal sove :)

Takk for svar :) Testet sportsdelen da vi hentet storebror i Bhg i dag, han satt kjempefint, men liker ikke at han er vendt fra meg. Ser han jo ikke i det hele tatt.. Hadde han vært vendt mot meg hadde jeg hatt null problem med å ha han i sportsdel nå :)

8 mnd her, bruker bagdelen. Fordi den passer og hu koser seg oppi den. Ligger helt i ro og er ikke ivrig etter å komme seg opp. Men vurdert å bytte. Tror vi gjør det om en liten stund :) er nok ikke lenge før hun begynner å sette seg opp så..

Back
Topp