Sportsvogn

LHH

Forelsket i forumet
Når bytter dere til sittedelen på vognen?
Har ei på snart 6 mnd som bare vil sitte men syntes det er litt tidlig og bytte... ??


3gangsgravid
 
Jeg syns det er så vanskelig! Prøvde sittedelen litt inne og da ble han så liten:p min er over 6 mnd og har jo snart blitt for lang for bagdelen, så det er vel på tide snart:p

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
Bytter litt frem og tilbake. Har Emmaljunga Superviking, den har ergonomisk sportsdel, dvs at han sitter optimalt i forhold til belastning osv. Den kan justeres i 4 forskjellige stillinger slik at han ikke blir sittende helt oppreist, men kan slappe av i hele kroppen samtidig som han får oversyn :) Bruker den på tur når han ikke skal sove, blir så fryktelig lei av å ligge våken i bagdelen ;) Bagen bruker han når han skal sove ute i hagen f.eks!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gikk litt fort med en propell på fanget. Vi bruker sportsdel. Han sitter bra i den.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Har byttet litt frem og tilbake jeg også.. Er veldig koselig og ha de i bagen å da :)



3gangsgravid
 
Vi prøvde oss på å bare ha med trille på ferien nå. Babyjogger city mini, kjempe fornøyd!! Jeg syntes den ble litt stor, men med et skinn i så funket det bra:)
Så nå bruker vi den når vi er på farten, også sover han i hardbag i vanlig vogn når vi er hjemme:)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Har bytta, syns han er for liten siden han bare er 6 mnd, men han er såpass aktiv at vi må ha sele på og da funker ikke bagen :/


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Back
Topp