Sportsvogn

Hassog

Flørter med forumet
Er det noen som har byttet til sportsdelen. Hva bruker dere som underlag? Synes ikke det er så behagelig å ligge rett på den.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi har, byttet for en måned siden. Har lammeskinn eller dyne under baby:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi har ikke byttet enda, prøver å vente til han klarer å sitte sjøl (så lenge bagen rekker på lengden ihvertfall) :)
Har ikke noe hastverk med å bytte. Da han ligger fint å trives oppi bagen.
Men når vi skal bytte blir det nok å ha lammeskinn under :D
 
Vi har heller ikke byttet enda, men tenker at det blir den lette vognposen han har i bagen (han elsker den, og legger hodet godt inntil kanten når han skal sove.*søtt*) og lammeskinnet:)
 
Vi har byttet, eller bytter fortsatt litt fram og tilbake. Skal vi på bytur ol tar jeg gjerne sportsdelen så han kan se litt, men skal vi på gåtur og jeg vet han kommer til å bli trøtt tar jeg bagdelen:) men kan liker veldig godt å ligge flatt i sportsdelen å styre med en leke f. eks, og det vil han ikke i bagen. Merkelig :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi har ikke gjort det heller enda men i det siste har hun blitt veldig nysgjerrig at hun løfter hode og ser rundt gjerne i 1-2 min i strekk ( det føles så langt når man ser på babyen and tenker at hun ikke er så komfortabel). I tillegg sovnet hun etter at hun blir lei av å se rundt, tar 1-1,5 timer så det blir veldig lang gåtur og jeg blir sliten når hun er sovnet. Vi har kombivogn så Bagdelen er ikke så stor.
Så tenker det beste er å bytte snart.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
her har vi en veldig nyskjerrig snuppe, så ligge i bag er uaktuelt. men har tfk med multi x bag, som er bag med sportsdlefunksjon. sover også en del i simo duo, som står i huset vi skal flytte til snart, sitter helt ok med den ryggstøtten og dyne nå, men triller vi slik, velter hun bare rundt.. vurderer å bytte til sportsdelen på tfk for den er super! god og lun og ganske flat, men liker å ha henne mot meg, så et dilemma :). har ei lang snuppe, så simo vogna er nesten for kort, men ligger ikke akkurat med strake bein oppi der, så går greit. og sååå har vi en bugaboo cameleon i bilen, der bytta vi til sportsdel for noen uker siden. bagen passa godt enda men ligger ikke oppi der, så da er sportsdelen super, bruker den som trille, siden vi er en del på farten om dagen. sover ikke så godt i den, er for mye å se på, men sitter supert i et av de bakerste hakkene.

har skinn under snuppa i bagene, evt.madrass, mens en tynnere pose i sportsdel eller skinn.

(vogndilla, jeg? jaaaa)
 
Vi har ikke byttet enda. Jeg har kjøpt mountain buggy som jeg skal bruke, den kan ikke ha barnet vendt mot meg, ellers hadde vi nok byttet.
Jeg har brukt den på ferie, da har jeg hatt oppi en tynn pose jeg har sydd selv:)
 
Jeg prøvde sportsvogn i dag. Han sitter vendt mot meg. Det gikk veldig fint:) Han er vledig nysgjerrig og titter rundt seg:p Men jeg merker JEG liker bagdelen bedre=P Haha. Synes den er bedre å trille og lettere, og vekten bedre fordelt=P Har en sittedel i bagen,så jeg tenker jeg kommer til å bruke de litt om hverandre fremover :) Han trives godt i bagen enda:)

Brukte vognposen (åpen) og hadde lammeskinnet over der igjen i bunn :)
 
Vi bruker bag på bytur og sånn, og har et lammeskinn og easygrow lite vognpose i den, lunt og mykt.
Vår tass greier nå å sitte helt selv på gulvet og er nysgjerrig på hva som skjer rundt seg. Bruker bag når vi bare triller for å sove.
 
Back
Topp