sportsvogn??

Hoppetussa28

Lykkelig Gravid ;)
Oktobermirakler 2013
:) Heisann, noen som har en sportsvogn å anbefale?

har emmaljunga, men har ik den nye modellen.
ik innebygd solskjerm i modellen vår noe jeg syns er kjipt siden jeg må snu vogna hver gang d er sol når vi går tur. å selen får jeg ik brukt siden de sitter så langt opp;/

liker jo emmaljunga men så kjipt når d er så mye jeg savner på vogna som solskjerm og sele som sitter godt på skuldra.......;););););)

:) Heisann, noen som har en sportsvogn å anbefale?

har emmaljunga, men har ik den nye modellen.
ik innebygd solskjerm i modellen vår noe jeg syns er kjipt siden jeg må snu vogna hver gang d er sol når vi går tur. å selen får jeg ik brukt siden de sitter så langt opp;/

liker jo emmaljunga men så kjipt når d er så mye jeg savner på vogna som solskjerm og sele som sitter godt på skuldra.......;););););)
Jeg har den nye modellen av emmaljunga nå. (Nitro Super.)
Super vogn, lett å trille, og kan snu vogndelen både mot og fra meg.
Inkludert solskjerm, men bruker den aldri, da kalesjen er så stor at den kan dras nesten helt ned foran henne.
Når det kommer til selene, så kan du bruke en pose eller skinn med hull i til beltet, da kommer selene litt lenger ned (evnt, som meg ikke bruke de over skuldrene). :p

Har og Emmaljunga Nitro, og er veldig fornøyd. Lett å manøvrere og lang solskjerm. +++

Åssen funker den solskjermen?:p Har emmaljunga selv. Kan solskjermen bare brukes når baby sover?
Solskjermen kan brukes når du trenger den, men du ser jo ikke gjennom den (den har åpning på hver side da). Den går fra skjermen og til håndtaket der du fester den.

noen som har emmaljunga scooter? lurer på hvordan den er ? har emmaljunga edge duo , men vurderer å kjøpe scooter.noen som kan anbefale den el?

noen som har emmaljunga scooter? lurer på hvordan den er ? har emmaljunga edge duo , men vurderer å kjøpe scooter.noen som kan anbefale den el?
Husk at den kan ikke snus mot deg.
Forutenom det er den super! (har den ikke, men det var vel den eneste grunnen til at jeg ikke valgte den modellen)
Synes det er viktig å ha ungen vendt mot seg en stund til, er vel anbefalt frem til ca ett år i hvert fall.

Back
Topp