Sportsvogn??

MammaMia85*

Forelsket i forumet
Hei :)
Skal kjøpe en ny sportsvogn til min datter. En som kan brukes til alt. Både shopping, reiser lange trilleturer. Lurte på emmaljunga city cross eller emmaljunga nitro.
Er det noen som har noen erfaringer med disse de vil dele? Eventuelt noen som vil anbefalle noen andre vogner?
 
Jeg kan virkelig anbefale Babyjogger city elite. den er kjempegod! 5 punktsseler, god liggestilling, lufting bak som er god å ha om sommeren. du drar bare i et håndtak midt på vognen så klaffer den seg sammen så den er genial å ha med på tur og i bilen. den finnes med både tre hjul og fire. vi har med tre. taket går laaangt ned også slik at det aldri er problemer med mye sol eller vind. hjulene er laget med skum inni så de er punkteringsfrie men like gode som lufthjulene på simovognen vår. det er også demping i fremhjulet så barnet ikke ligger og humper. store og gode er de også så bruker den om vinteren og. vi har også hatt den med til syden og kjører på sand og alt. da var det også bra å ha alle luftemuighetene;) et vennepar av oss var så fasinert av vognen at de har kjøpt seg helt lik og elsker den. eneste jeg har å utsette på den er at det kan være litt trangt å få poser og lignende under den, men det er det eneste, fantastisk god vogn!
 
JEg var fornøyd med Emmaljunga scooter vogna :D
 
Back
Topp