Sportsvogn

Fredagsbarn

Glad i forumet
Er det noen som har byttet til sportsvogn enda?
Her har lillegull fremdeles plass i bagen, men han kan ikke vokse så veldig mye mer før det blir trangt. Håper jeg kan ha ham i bagen ihvertfall ut mars, så det kanskje kan bli litt mildere vær før jeg må bytte. Han blir 6mnd neste uke.

Jeg tok ut baggen og har hatt ham i voksiposen i sportsdelen siden desember. Nå begynner det å bli så mildt her, at jeg har tatt utav voksiposen også, og har brukt vårposen i noen dager.

Jeg har Emmaljunga City cross, da, så jeg har ikke sportsvogn. Tar bare ut softbaggen og bruker den vogna som sportsvogn.

Her er det forholdsvis god plass i baggen enda, tror storebroren lå i den ut februar da var han 7,5 måneder, knøttet er litt kortere (foreløpig) så håper den holder ut mars. I søskenvogna har vi ikke hatt bagg siden han var 3-4 måneder, men har ikke brukt den annet enn på butikksenter og da med kun skinn til å ligge på. Med god pose er det for så vidt ikke noe problem å gå over til sportsvogn, så tenker ikke å dryge til han ligger krokbøyd, men vi har simo duo og den har god og stor bag.

Jeg måtte slutte med baggen da mini begynte å rulle seg rundt på magen og ble kjempe sint for at han ikke kunne kikke ¨på verden..
Nå er han kjempe fornøyd:) Selv om mora syns det var litt vemodig, herregud at de skal vokse så fort!!

Vi tok ut bag for 2 dager siden, mest fordi lillegull ruller rundt og setter seg opp.. Også synes hun det er veldig gøy å følge med :) Har fortsatt veldig god plass i baggen da, så skulle gjerne brukt den lenger..

Back
Topp