sportsvogn...

pops25

Forelsket i forumet
Mange her som har gått over til sportsvogn?[:D] Vesla her nekter å ligge, skal kun sitte... men hun ser så liten ut i sportsdelen syns jeg.. hva gjør dere?[:)]

Vi har begynt med sportsvogn. måtte bytte da han er blitt så lang at han lå kant i kant og så ble det litt vel trangt med skinnposen i tilegg. men han er kjempefornøyd (det er jeg og) kan sitte å følge med når han er våken og så bare legger jeg ned ryggen når han er trøtt

jeg har vogn hvor jeg kan velge om han skal sitte med eller mot kjøre retning, syns det er litt koselig og praktisk å ha han vendt mot meg

har litt å gå i bagen enda her og det  er med sånn plante i bagen slik at det er mulig å sitte [:)]
tenkte jeg skulle vente til de kaldeste måndene er ferdi før vi byttet

Jeg bytta til sportsdelen i dag. Her nekter hun også å ligge i vogna når hun er våken. Jeg bruker vognposen og da ser hun ikke så liten ut. Tror man bare må bli litt vant til det så er det ikke sikkert de ser så små ut oppi der lenger. [:)]

Ja, det var lurt... Skal jeg jammen gjøre... uten noen ting i bare selene ble jo vesla borte oppi der.. hehe...

Lillebror ligger fremdeles fint i baggen. Storebror var av typen som ville opp for å se så sportsdelen ble tatt i bruk da han var 5-6 mndr.

Her har hun fortsatt god plass i bagen, men siden hun skal begynne med ortose(skinne) så må vi vel kanskje bytte ut hele vogna[:@]

Her er det fremdeles god plass i vognbagen,både med og uten pose. Men bygger opp med en pute når han vil sitte litt og titte på ting som skjer,når vi er i butikken[:)]

du kan evt kjøpe sånn seatinsert eler hva det kalles... minsker vogna litt hvertfall ;)

Vi begynnte med sportsvogn for ca 1. uke siden... Lillegutt lå ikke komfortabelt i den lenger. Han begynnte å vri seg og ikke like seg. Med saueskinnsposen oppi var det ikke mye plass lenger. Jeg bruker nå saueskinnsposen i sportsvognen, og det går kjempefint. Bruker ikke selene. Har han ett hakk opp, så han får se når vi går tur, og det er kjempepopulært[:D]
Men.... litt vemodig var det å bytte... da er de ikke så liten lenger[8D]

Brukte den i dag da vi var på kjøpesenter, for hun vil opp å se litt. Ute bruker vi enda bagen.

her veksler vi litt, avhengig av hva vi skal [:)]

jeg har hatt på sportsdelen i hvertfall 1 mnd nå[:)]

Back
Topp