Sportsvogn?

KristinM

Blir kjent med forumet
Hvilken sportsvogn skal vi kjøpe? Vi har Brio go, men syns den begynner å bli litt liten og trang til snuppa.
Vi ønsker en sportsvogn som det er full liggestilling på og valgfri kjøreretning, og som det er litt bedre plass i.
Forslag mottas med takk [:)]

simo vognen er jo knallgod da, men litt stor, så ikke den beste vognen å dra rundt på. Men super å gå tur med og full liggestilling og valgfri sitte retning[:)]

http://www.foreldreguiden.no/utstyr/barnevogner/simo_sportsvogn/

Emmaljunga city cross [:)]

ORIGINAL: Citerza

Knakende fornøyd med vår quinny 3XL freestyle comfort vi[:D]

Hvordan blir den når du legger den sammen? Tar den stor plass i bilen???

Vi har også Brio Go, og lillegutt har kjempe god plass i den.
Når vi kjøpte den var nevøen min, som da var 3 1/2 år med og prøvde den.
Han satt kjempe godt i vogna og ville ikke gå utav.
Jeg tror ikke den er noe mindre i ryggen enn andre sportsvogner av samme kaliber (quinny, MB, P&T o.l.)
Så skal du ha noe som er større i selve sittedelen og ryggen, nå du nok over på en annen type vogn som simo, emmaljunga, basson o.s.v.

Har lurt litt på om vi skal kjøpe Carena Free

Har Simo-vogn no, og er veldig fornøyd. Men den kan bli litt i største laget. Carena Free er jo 10 kg lettere, og den eneste "trillen" eg har sett som man kan velge kjøreretning på.

ORIGINAL: Cassy

Mountain buggy uten tvil[;)] Blir ingen andre vogner her i hus, utenom reisetrille[;)]

Må si meg enig her. E så fornøyd med våres [:)]

Vi har denne, syns den er knall jeg!!

http://www.teutonia.de/no/produkter/junior.html

Vi har den i rødt da.. [:D]

Om den tar plass i bil vet jeg ikke enda, har ikke hatt den i bilen enda.. [8D]

jeg er veldig fornøyd med min teutonia mistral s vogn. Den har vendbart sitteinnsats og veier ca 15 kg.
Alternativt ville jeg kanskje sjekket ut teuonia spirit s3, dette er en trehjuling med vendbar sitteinnsats. Denne blir flatere og mindre sammenlagt i bil enn min mistral s... Skal være lette og robuste vogner.[:D]

Har du ett stort barn, ville jeg uten tvil gått for TFK joggster twist, da denne er den romsligste kompaktvognen jeg har sett![:D]
Testet den ut for gøy med min snart 4 åring på over 100cm og 20+kg... og han hadde romslig med plass. Ofte vil vognene ha korte rygger, som gjør vognene lite funksjonelle om du har stort barn som skal sove...
Denne vognen kan ikke snu setet[>:]
Emmaljunga Scooter hadde jeg til store gutten min. Superfonøyd med den, og den var superlett og hadde punkteringsfrie dekk. Tror den veier under 10 kg!!! Den har ikke full liggestilling men det er ikke langt unna. Hadde den som sovevogn i barnehagen. [:)]

ORIGINAL: Cassy

Mountain buggy uten tvil[;)] Blir ingen andre vogner her i hus, utenom reisetrille[;)]

Back
Topp