Sportsvogn

SofieHenriette

Forelsket i forumet
Tenkte å skifte til sportsvogndelen nå siden bagen begynner å bli i minste laget. Har dere sportsdelen vendt mot dere eller fra dere? Har dere noe som underlag i vognen, under posen? Har en lammeskinnspose men lurer på om jeg trenger et skinn eller noe under den forå gjøre det lunt i vogna. Har city cross[:)]

Har sportsdelen vendt mot den som triller. Jeg synes det er viktig å se babyen.

Jeg har dunpose og derfor har jeg lammeskinn under, men tror lammeskinn under lammeskinnspose blir litt smør på flesk[:)]

Takk for svar[:)] Litt vemodig å bytte synes jeg, rart at snuppa har blitt så stor..

Har sportsdelen vendt mot meg enda(til han forlanger å se mer når vi er på tur)

Når det har vært kjempe kaldt har jeg lakt ett lammeskinn under dun posen vi har, men tror ikke det er nødvendig for deg siden du har lammeskinnspose. Men er du i tvil kan du jo legge ett teppe under, eller ett skinn om du har det hjemme (tror ikke det er nødvendig å kjøpe det liksom)

Her sitter han vendt mot meg ,og kommer til å gjøre det til godt over han er et år..jeg bruker også lammeskinn under dunposen [:)]

Har City Cross, har sportsdelen vendt mot oss. Har Voksi Urban pose, har ikke noe under. Men her er det aldri veldig kaldt da, er 4-5 minus på det meste. Hadde det vært kaldere her hadde jeg brut lammeskinn under posen [:)]

Har han vendt mot meg [:)] har ikke skinn under posen.. syns vognen er lun og tett nok, og posen er vam og god :)

Har vendt mot oss og har lammeskinn i vognen ettersom hun ikke er noe glad i voksiposen. Men er det noen dager jeg må bruke voksiposen tar jeg nok bort lammeskinnet. Føler ikke det har noe for seg og ha begge deler.

Har henne vendt mot meg om hun er våken og vi skal på trilletur, men skal hun sove utenfor huset har jeg vendt i fra meg for hun sovner fortere da. Men hun ligger fortsatt i baggen og kommer til å gjøre det i flere mnd fremover [:)] Vi har simo duo, er god plass enda [:)] Nå når det er mildt ute 0 og oppover så har hun bare voksipose, er det kaldere har jeg saueskinn under [:)]

Back
Topp