Sportsvogn!

Katie85

Forelsket i forumet
Merker jeg klør i fingrene etter en ny sportsvogn.. Noen som har noen å anbefale?

Den burde ha:
- Gode hjul
- God liggestilling
- Mulighet for å bruke til han er ferdig med vogn

Sett litt på emmaljunga sine vogner [:)] Var innom å hørte i en butikk her og der var det en søt nitro city. Men er åpen for tips! Hvilken sportsvogn har dere, fornøyd? :)

vel, jeg har ikke akkurat sportsvogn, eller den er vel en kombi.. ;)
men i hvertfall har jeg bugaboo camelon, og kan ikke skjønne hvorfor jeg skulle ha noen som helst annen vogn, for den er helt perfekt! [8D][8D][:D][:D][:D]

svingbare forhjul, vendbart styre, vendbar sittedel. Sittedel i tre posisjoner. I love it!

Jeg har  nitro city.. Kjempe fornøyd.. Litt lite plass under, men det har de vært på de fleste vogner jeg har sett på.

Mountain buggy, uten tvil:) å det kommer fra ei med vogndilla, som har prøvd 10!!

Jeg har Emmaljunga Cangaroo, liker den veldig godt. Eneste jeg kan klage på er at den er litt stor hvis man skal på kjøpesenter og slikt, men så har jeg vært vant til Easywalker Classic som jeg har brukt før denne, og den er jo veldig liten. Ellers har jeg sansen for Easywalker Sky, Teutonia Fun og Mountain Buggy, men har ikke eid de......enda........[;)] Ja, jeg har vogndilla[8D]

Vi har hatt 2 Emmaljunga-vogner, er en fantastisk kvalitet på de. Nå har vi Koelstra Latinique og Quinny Buzz, elsker begge to! Regner med å kjøpe Emmaljunga Scooter i løpet av sommeren også, må jo ha en Emmaljunga også når de andre Emmaljungaene er solgt[:D]

Vi har emmaljunga city cross, og er veldig fornøyd! Kan legges helt ned i liggestilling og er veldig lett og god å trille.[:)]

Så greit å høre at alle er fornøyd med emmaljunga [:D]
Er så usikker på om jeg skal kjøpe.. Den jeg har nå er stor som en blokk og tung, men den er en racer på snø og god i terreng. Vanskelig å bestemme meg for om jeg skal selge den eller ikke..

Også må jeg bestemme meg før i morgen. Huff, skulle ønske sambo bestemte seg, men han avventer hva jeg sier - og jeg klarer jo ikke slutte å vingle.

Back
Topp