Sportsvogn

sjukesøster

Forumet er livet
Heisann
Synes det er eit kaos [8|] av barnevogner. Lurer derfor på kva sportsvogner dåkke anbefale? [:)]

dytt

Jeg har Emmaljunga City Cross.. Er ikke det en sportsvogn ? :p
Så langt er jeg i allefall fornøyd, men jeg bruker City Bagen på da.. Veldig lett vogn, eneste jeg ikke liker er at det er plastikkhjul, så når veien er brøyta på vinteren blir de jææævlig glatte! Men ellers helt super syns jeg! :P

Selve city crossen er jo ikke sportsvogn da, men har en sportsdel. Jeg har denne fra forrige svangerskap og synes både bagen og sportsdelen er super[:D]

TFK, lett å bruke, god plass til ungen og bitteliten når du legger den sammen..

Vi har to duovogner. En Basson og en Emmaljunga. Er veldig fornøyd med begge. De er litt store og tunge når de skal inn og ut av bil, men veldig gode og trille og veldig stabile. Stabilitet synes jeg er veldig viktig for en sportsvogn fordi barna begynner å bli større og vil forsøke å klatre utav, da kan vognen fort velte.

ORIGINAL: bettand

Selve city crossen er jo ikke sportsvogn da, men har en sportsdel. Jeg har denne fra forrige svangerskap og synes både bagen og sportsdelen er super[:D]

Hvor lenge bukte du bagen da? Tror ikke det er mange uker til jeg må bytte til sportsdelen... og han er jo bare 57 cm [8|]

TFK Joggster twist, nokon som har erfaringer med den? god på vinterføre, god plass i baggen?

kva vanlige vogner har dåkke andre kjøpt? type? [:)]

ORIGINAL: Skorpion77

Vi har to duovogner. En Basson og en Emmaljunga. Er veldig fornøyd med begge. De er litt store og tunge når de skal inn og ut av bil, men veldig gode og trille og veldig stabile. Stabilitet synes jeg er veldig viktig for en sportsvogn fordi barna begynner å bli større og vil forsøke å klatre utav, da kan vognen fort velte.

kva er forskjellen på ei duovogn og ei kombivogn? [:)]

jeg har duovogn fra emmaljunga, edge duo combi. Den har en veldig stor bag så det blir nok en god stund til før jeg ta i bruk sportsdelen

ORIGINAL: Sl0th

Hvor lenge bukte du bagen da? Tror ikke det er mange uker til jeg må bytte til sportsdelen... og han er jo bare 57 cm [8|]

Forrige gang brukte jeg den til snuppa var ca 5 og en halv måned. Denne gangen tror jeg ikke det blir så lenge siden lillesøster er lenger enn storesøster var på samme tid.

ORIGINAL: Sl0th

Forrige gang brukte jeg den til snuppa var ca 5 og en halv måned. Denne gangen tror jeg ikke det blir så lenge siden lillesøster er lenger enn storesøster var på samme tid.

Er vel ikke noe i veien med å bruke sportdelen selv om han er under 6 mnd? Så lenge han ligger liksom.. ? Når han ligger med hodet helt oppe så er det ikke mange cm igjen til han sparker i bunnen :p Og da har han bare voksipose og vanlige klær.. Må vel bytte til dyne og lammeskinn og jeg skal ha bedre plass.. ?

ORIGINAL: sjukesøster

TFK Joggster twist, nokon som har erfaringer med den? god på vinterføre, god plass i baggen?

God på uansett føre[;)] Syns jeg hvertfall.. jeg har tvillingvogna og vil da tro at singelvogna er enda bedre!
Jeg syns det er god plass i baggene, men den er absolutt ikke av de største.
Venninna mi brukte baggen fram til ungen var 6-7mnd.
Det er utrolig god plass i sportsvogna!!
Og den er stødig selv om det bare er 3 hjul.

Eg har Emmaljunga City Cross og kan anbefale den på det sterkeste. Kjempegod og lett vogn, super og trille på alt slags føre (syns eg da[;)]) City Cross er en sportsvogn der man kan kjøpe City Bag som tilbehør om en ønsker det. Om du kjøpet City Cross i år kan du kjøpe City Bag når du får neste mann om du øsnker det. Er greit med denne for du kan ha ulik farge på bag og sport[:)]

ORIGINAL: sjukesøster

ORIGINAL: Skorpion77

kva er forskjellen på ei duovogn og ei kombivogn? [:)]

En kombivogn har vognbagen oppi sportsdelen, men en duovogn har separat bag og separat sportsdel, men med samme understell. Fordelen med duovognen (i forhold til kombivognen) er at den har stor bag som kan brukes lenge (om man ønsker det) og at den er litt lettere.

Jeg har og emmaljunga citycross sportsvogn + med citybagen! Anbefales! Den er super lett å få ut og inn av bil.  God å trille. [:D]

Har emmaljunga edge duo og har lammeskinn med dyne og teppe oppi [:)]. Den er 90 lang tror jeg og småen er kun 60 cm. Forrige gang var prinsessen 6 mnd når jeg byttet men hun ville ikke ligge i bagvognen og bare gråt hele tiden. Vet ikke når jeg kommer til å bytte til sportsvogn jeg.

Back
Topp