Sportsvogn - retning..

68Fastback

Elsker forumet
Maiblomstene 2020
Februarlykke 2022❄️
Hei hei :)
Lille frøken har blitt for lang for vognbagen.. Jeg holdt på å lete etter sportsvogner da jeg plutselig fikk en nesten ny Phil&Teds vogn av ei venninne ;)
Den kan ikke vendes, så hun sitter (ligger, i første omgang) FRA meg.. Nå er det jo full oversikt i vognen via et kjempestort «vindu» i kalesjen.. Men, hun er jo bare 5 1/2 mnd :bored:
Jeg regner med at det ikke er lenge før hun gjerne ønsker å se noe annet enn meg uansett da :joyful:
Noen flere som har sportsvogner hvor knerten sitter vendt fra dere?
 
Jeg har en vogn som kan snus. Innimellom vil hun helst se vekk, men stort sett er det best for henne og være vendt mot meg. Eldste ville «aldri» være vendt mot meg, nr 2 «alltid» mot meg, nr 3 hips om happ og nr 4 mest mot meg, men foretrekker innimellom utsikt. Så det kommer an på ungen:)
 
Jeg har jo aldri prøvd å ha henne fra meg, men får prøve og se :) Eldste min MÅTTE se meg hele tiden.. De to neste var så tette i alder at de satt ved siden av hverandre i tvillingvogn vendt fra meg.. Kan ikke huske at det var noe problem:D Går nok helt fint nå og, jeg ble bare plutselig oppmerksom på at alle sportsvogner jeg ser er bakovervendt...
 
Back
Topp