sportsvogn! Anbefaling??

Lejonet

Gift med forumet
Vi skal kjøpe sportsvogn til snuppa vår. Hadde tenkt på Basson Milan, men nå lurer jeg på om dere har anbefalinger og erfaringer og dele.
  • Vil ikke ha med tre hjul.
  • vil ha vendbart styre.
  • Den må være romslig da vi bor langt nord og må ha ullpose i den.
  • Den må være god å trille
  • ha god kurv under.
  •  jeg liker tøffe farger.
  • Den må og kunne legges nesten flat i ryggen da snuppa er lita ennå..
  • og ikke for dyr...

Forslag???

ingen som er fornøyd og har anbefaling[8|]

syns basson vognene er stive og tunge jeg.
litt vanskelig siden du må ha vendbart styre og til en rimelig penge, kansje du kan finn en teutonia innenfor den prisklassen??
emmaljunga cherox har alle egenskapene du vil ha men er dyr ny. mange fine brukt på finn da.

selv har jeg emmaljunga citi cross og veldig fornøyd med den. venninan mi har en mutsy og elsker sin. de har ikek vendbart styre med vendbar sitte del.

ORIGINAL: larviksjenta

syns basson vognene er stive og tunge jeg.
litt vanskelig siden du må ha vendbart styre og til en rimelig penge, kansje du kan finn en teutonia innenfor den prisklassen??
emmaljunga cherox har alle egenskapene du vil ha men er dyr ny. mange fine brukt på finn da.

selv har jeg emmaljunga citi cross og veldig fornøyd med den. venninan mi har en mutsy og elsker sin. de har ikek vendbart styre med vendbar sitte del.

Takk for tipset. skal sjekke dem ut[;)] Det går jo fint med vendbar sittedel og da, tenkte bare ikke på det. Vil ha ungen mot meg en god stund, til hun er ganske så stor.

Det var en del krav da til en sportsvogn. Eneste jeg kjenner til med alt det er Simo[:D] Men den er dyr.

ORIGINAL: McMor

Det var en del krav da til en sportsvogn. Eneste jeg kjenner til med alt det er Simo[:D] Men den er dyr.

Har litt krav ja, skal bruke den som eneste vogn resten av vogntida, tenkte vi. Har ei gammel simo kombivogn som vi fikk nå når vi fikk attpåklatten. Og er avhengig av at den har visse funksjoner da vi har vinter store deler av året..Bor helt nord. Og bruker enda ullpose og ullklær, selv om vi nærmer oss juni[:-] Kanskje sjekke simo sine og??

Back
Topp