Sportsdelen

MammAnn

Forelsket i forumet
Oktoberskatter 2014
Då har vi bytta over til sportsdelen på vogna, baby er 71 cm so det var begynt å bli trangt i bagen. Han liker ikkje ligge lenge våken før han vil opp. Er det fleire som har bytta om? Eg vil gjerne gå på lengre trilletura( han våkner etter 40 min) og tenker då å ta opp til halvveis sittestilling, men er det farlig for ryggen? Han klarer ikkje sitte sjølv og vil ikkje gjere noke dumt for ryggen med å belaste den.
 
Vi har ikke byttet enda, men hun er stort sett fornøyd om vi bare støtter opp litt med et teppe i ryggen når hun er litt sutrete når hun er våken, vi har stor og lang bagdel (silvercross).

Man skal visst ikke la dem sitte før de kan sitte selv og når de kan (f.eks) sitte i ti minutter på egenhånd så kan de sitte i vogn/ bæremeis osv i det tilsvarende...
 
Vi har byttet til sportsdel. Prøvde for å se og hun likte seg så vi beholder den. Hun sover nesten hele tiden hun er i vogna men når hun vokner så skal jeg ha henne i sittestilling. Det er ikke farlig for dem å sitte i følge fisioterapeuten det er bare å følge på barnet om den koser seg eller vil helst ligge. Det gir oss signaler. Vi voksne varierer når vi stitter, beveger oss hele tiden. Det kan ikke de små, da er det å variere med sitte/liggestilling og følge med barnet hva som det synes er greit:)
 
Vi har byttet til sportsdel. Prøvde for å se og hun likte seg så vi beholder den. Hun sover nesten hele tiden hun er i vogna men når hun vokner så skal jeg ha henne i sittestilling. Det er ikke farlig for dem å sitte i følge fisioterapeuten det er bare å følge på barnet om den koser seg eller vil helst ligge. Det gir oss signaler. Vi voksne varierer når vi stitter, beveger oss hele tiden. Det kan ikke de små, da er det å variere med sitte/liggestilling og følge med barnet hva som det synes er greit:)[/QUOTE

Signerer denne. De kan fint sitte litt i vogn så lenge de er fornøyd :)
 
Back
Topp