Sportsdel

Isabelam

Flørter med forumet
Hei! mer det noen som allerede vurderer å bytte til sportsdelen?
har en gutt som blir 5 mnd 5.mars og han er ikke glad i liggedelen i det hele tatt. Vurderer å kjøpe en ergonomisk sittedel/vogn og bytte nå. Er det noen som har noen erfaringer? Evt hvilke vogn man burde gå for? :)
 
Jeg byttet til sportsdel i dag. Sønnen min blir 6mnd om om to dager. Kunne nok ha byttet før. :) (Jeg har Emmaljunga super viking. )
 
Oppdayerte posten da du skrev, Har emmaljunga super viking. Sønnen min så veldig fornøyd ut på tur i dag :)
Riktig! Kan tenke meg han var fornøyd :happy:
Jeg har Edge duo, og den er jo ikke ergonomisk og tenker at siden han er såpass liten enda så vil han skli ned. Må nok kjøpe meg en ny vogn med ergonomisk sittedel ;)
 
Jeg har double viking til jentene, tror du som nevnt over her at man kn bytte til sportsdelen tidligere? siden de liker ikke bagdelen da de gjerne vil se IT, de har akkurat bikket 5mnd.m nå:)
 
Har nxt90f, med supreme-bag, og når vi er på senter osv så setter jeg opp ryggen i bag-delen, da er hun søkkfornøyd som kan halvveis sotte og se. Legger ned ryggen når hun har sovna.
 
Har Babyjogger city elite. Tenker å bytte før vi skal ut og reise om 1 mnd, så kanskje om ca 3 uker. Lille vil da være 5 1/2 mnd.
 
På førstemann byttet vi til sportsdel da han var 4,0-4,5mnd gammel. Var først da han begynte å sove i vogn. Har babyjogger city elite.
 
Kan bytte ved 4 mnd så lenge sittedelen kan legges flatt. (180°) og justeres så baby kan "sitte" i 20° - 60° vinkel.
90 ° er jo ikke anbefalt før baby kan sitte selv.
Mine på straks 6 mnd har brukt sportsdelen fra 4,5 mnd, "sitter" med 30° helling (sjekker hellingen med appen "Clinometer"). Legges flatt når de har sovnet.
 
Back
Topp