Sportsdel

Bkno7684882

Blir kjent med forumet
Har dere begynt å bruke sportsdelen på vogna? Mi er 6mnd om få dager, bruker fortsatt bagdelen, men vurderer å bytte...
 
Har dere begynt å bruke sportsdelen på vogna? Mi er 6mnd om få dager, bruker fortsatt bagdelen, men vurderer å bytte...
Vi bruker fortsatt bagdelen, tenker så lenge han får plass å har det greit oppi det så bruker vi den. Har begynt å ha med en pute når vi skal ut, putter den under madrassen så han får se bedre hvis han er våken. :)
 
Vi har byttet til sportsvogndel. Min jente er 5 1/2 mnd. Byttet til sportsvogn fordi hun var utålmodig når hun var våken. Blir en del fotballkamper med storebroren. Og nå er det vanskelig å ta henne ut av vognen når hun blir utålmodig. Brukte en stund en pute under hodet for at hun skulle litt mer men endte med at hun seilte ned i vognen.
Fungerer veldig greit med sportsvogndel.
 
Vi bytta ved 5 mnd da han var blitt både for lang og for tung for bagen! Jeg syns det var litt vemodig, så hadde han passa oppi enda hadde han brukt den lenger. Bagen er jo så mye mer lun og koselig! Men han trives i sportsvogna altså. Har det på laveste stille (nesten helt flatt) omtrent hele tiden, fordi vi bruker vogna mest til soving. Men skal han være litt i vogna etter han har våkna feks på besøk eller lignende har vi forsøkt å stille opp ett hakk, og det liker han godt! Men slik får han ikke sitte lenge siden han er litt liten. Maks 10 min :)
 
Bytta til sportsvogn for en liten stund siden, mini var ca 5 mnd. Hadde egentlig ikke trengt det, for størrelsesmessig kunne vi brukt bagen en stund til, men hun var en del misfornøyd nedi bagen så bytta egentlig bare for å prøve om det var bedre for henne. Og det var det! Så nå er bagdelen pakket vekk. Litt vemodig egentlig [emoji85] mini vokser alt for fort!
 
Byttet for et par uker siden. Han er straks like lang som bagen, og han har ikke vært noe glad i å sove i vogna. Han trives mye bedre i sportsdelen, og kan finne på å sove en lengre lur der :D
 
Har ikke byttet ennå. Fem og en halv måned nå. Han sover så godt oppi der, så vil bruke bagen så lenge som mulig. Men merker at det begynner å bli trangere, så må etterhvert begynne å tenke på bytte.
 
Bytta til sportsdel i går, minsten ble plutselig så utrolig misfornøyd i bagdelen. Mye mer tålmodig i sportsdelen. :)
 
Min og er mye mer tålmodig der. Får sett litt mer tror jeg :D
Bytta til sportsdel i går, minsten ble plutselig så utrolig misfornøyd i bagdelen. Mye mer tålmodig i sportsdelen. :)
 
Nå har vi byttet. Hun er 6,5mnd ca. Begynte å bli liten plass i bagdelen med tykk vinterpose.
 
Back
Topp