Sportsdel

vesla1989

Betatt av forumet
Når har dere tenkt å ta i bruk sportsdelen til vogna?
Har en lang gutt som snart fyller ut hele bagen. Vurderer å bytte til sportsdelen nå, men syns det er litt tidlig ennå. Har en emmaljunga vogn, så jeg kan legge ned ryggen helt og ha han vendt mot meg. Med storesøster bytta vi ikke før ho nesten var 7 mnd, men ho var ikke så lang.
 
Har Stokke vi også men har ikke kjøpt sportsdelen enda en gang. Blir nok tidligst ved 6 mnd.
 
A. ligger fremdeles veldig godt i Emmaljunga edge duo-bagen, så har ikke planer om å bytte til sportsdelen enda. Hadde han vært urolig eller vokst ut av bagen så hadde jeg ikke hatt problem med å bruke sportsdelen. Er jo bare å bruke pose evt. et stormtrekk så er det lunt og godt :)
 
Jeg blir nok å bytte til sportsdel ila sommern så fremt han ikke vokser i samme tempo som tidligere :) 69,5 cm og han har fremdeles litt plass i bagen på edge duo'n. De trenger heldigvis ikke så tykke poser nå fremover, så da varer bagen litt lengre :)
 
Kommer til å bytte i sommer her også :)
Får se om den holder til 6 mnd. Skal prøve så godt det går.
 
Så lenge det går an å legge ned ryggen helt og løfte opp for beina slik at han ligger, så er det absolutt ikke noe problem. Han skal bare ikke sitte i den før han selv klarer å sitte. Så begynn å bruk den du
 
Lenge til håper jeg. Siste baby så tyner den bagen lengst mulig ;)
 
Lenge til håper jeg. Siste baby så tyner den bagen lengst mulig ;)

Samme her tror jeg.. Haha
Men spør jo litt på tuppa da! Hvis hun ikke liker å ligge i bagen når hun blir 6 mnd så mulig jeg bruker sportsdelen litt ;) Simo vognene har en myk kalesje til vognbagen som kan settes på sportsdelen slik at det blir "bag" av sportsdelen ;) da får jeg jo bag med mulighet for å regulere ryggen ;)
 
Samme her tror jeg.. Haha
Men spør jo litt på tuppa da! Hvis hun ikke liker å ligge i bagen når hun blir 6 mnd så mulig jeg bruker sportsdelen litt ;) Simo vognene har en myk kalesje til vognbagen som kan settes på sportsdelen slik at det blir "bag" av sportsdelen ;) da får jeg jo bag med mulighet for å regulere ryggen ;)
Min liker ikke å ligger der allerede, og jeg har plaget han med den vognen så lenge, så kan plage han litt til :p også er sportsdelen vendt mot meg som simoen, så han får like kjedelig selskap i sportsdelen som nå ;) Sportsdelen til simo er kjempesmart med den muligheten. Da blir den liksom litt lunere. Skulle ønske man kunne det med min og. Når kan man begynne å regulere ryggen egentlig?
 
Min liker ikke å ligger der allerede, og jeg har plaget han med den vognen så lenge, så kan plage han litt til :p også er sportsdelen vendt mot meg som simoen, så han får like kjedelig selskap i sportsdelen som nå ;) Sportsdelen til simo er kjempesmart med den muligheten. Da blir den liksom litt lunere. Skulle ønske man kunne det med min og. Når kan man begynne å regulere ryggen egentlig?
Aner ikke.. Ser egentlig for meg at man skal vente til de kan sitte selv?
 
Vi har også emmaljunga med flat liggedel, men så lenge hun har plass i bagen bytter jeg ikke. Det blir i sommer en gang
 
Ser på liggedelen at den ikke er helt flat når den er på det siste hakket. Er ikke snakk om så mye, men litt helling er det. Gjør det noe? :/
 
Ser på liggedelen at den ikke er helt flat når den er på det siste hakket. Er ikke snakk om så mye, men litt helling er det. Gjør det noe? :/
Her sa fysioterapeuten at det går bra på korte turer. De sitter jo i bilstolen også:)
 
Her sa fysioterapeuten at det går bra på korte turer. De sitter jo i bilstolen også:)

Men greia er jo at vi gjerne bruker vogna daglig til lang tur og soving.

Tuppa mi sover for tiden 2-3 timer i vona, og tilbringer sikkert 3-4 timer der daglig. Hun er selvsagt noen ganger lenge i bil også, men slett ikke hver dag i bil, og slett ikke så mange timer.
Og timene i vogna kommer i tillegg til bilen, ikke i stedet for
 
Men greia er jo at vi gjerne bruker vogna daglig til lang tur og soving.

Tuppa mi sover for tiden 2-3 timer i vona, og tilbringer sikkert 3-4 timer der daglig. Hun er selvsagt noen ganger lenge i bil også, men slett ikke hver dag i bil, og slett ikke så mange timer.
Og timene i vogna kommer i tillegg til bilen, ikke i stedet for
Ja, det er sant. Jeg er i grunn usikker på hva han egentlig mente. Han snakka hele tiden om sunn fornuft? Min sunne fornuft sier i hvert fall at ungen min ikke skal i sportsdel før tidligst juni.
 
Back
Topp