Sportsdel

Anna•

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Himmelbarn
Marsboerne2017
I dag har vi byttet ut bagen med sportsdelen på vognen:)
Gleder meg til å teste det ut etterpå. Vi var nødt til å bytte , da det ble for trangt i vogna i bagen for henne.

Noen andre som har byttet enda?
Har det gått greit?

Vi har ei skikkelig nysgjerrig frøken, så tipper dette blir poppis:) Oppdatering kommer !

Byttet rundt den tiden med første jeg også. Men så blir man litt slappere etterhvert som ungene kommer og venter i det lengste. Nummer to var 7 mnd. Han her går vel før vi gidder å bytte :-P

Fra spøk til revolver. Jeg vil helst ha bagdelen gjennom vinteren da. Den er lunere enn sportsdelen vi har til vogna vår.

Byttet rundt den tiden med første jeg også. Men så blir man litt slappere etterhvert som ungene kommer og venter i det lengste. Nummer to var 7 mnd. Han her går vel før vi gidder å bytte :p

Fra spøk til revolver. Jeg vil helst ha bagdelen gjennom vinteren da. Den er lunere enn sportsdelen vi har til vogna vår.
Skulle så gjerne hatt bagen gjennom vinteren selv jeg også. Men vognen vår er dessverre blitt for liten til henne, så ikke sjangs at vi kan ha henne i den frem til feb/mars. Hun blir 1 år i april.

Vi har rigget til med skinnfell og har trekk over selve posen- så det er lunt og godt der allikevel. Tror ikke hun skal fryse nå:)

Skulle så gjerne hatt bagen gjennom vinteren selv jeg også. Men vognen vår er dessverre blitt for liten til henne, så ikke sjangs at vi kan ha henne i den frem til feb/mars. Hun blir 1 år i april.

Vi har rigget til med skinnfell og har trekk over selve posen- så det er lunt og godt der allikevel. Tror ikke hun skal fryse nå:)

Tviler sterkt på at vi kan ha bagdelen gjennom vinteren vi heller. Han er en stor gutt og posen vi har er ikke liten den heller.

Nei, klart hun ikke fryser :-) Dessuten finnes det så mye herlig ullklær <3

Tviler sterkt på at vi kan ha bagdelen gjennom vinteren vi heller. Han er en stor gutt og posen vi har er ikke liten den heller.

Nei, klart hun ikke fryser :) Dessuten finnes det så mye herlig ullklær <3
Jeg ble overrasket over hvor stor plass den vognposen faktisk tar:eek:
Ikke sjangs å få plass til henne og posen i bagdelen nå. :( Veldig synd, bagen var jo så kos, lun og fin.

Vi har ikke kjøpt noe ull enda, så det var bra du minnet meg på det. Hvor kjøper du ulltøy?

Jeg ble overrasket over hvor stor plass den vognposen faktisk tar:eek:
Ikke sjangs å få plass til henne og posen i bagdelen nå. :( Veldig synd, bagen var jo så kos, lun og fin.

Vi har ikke kjøpt noe ull enda, så det var bra du minnet meg på det. Hvor kjøper du ulltøy?

Name It har mye fint babyull. Også Nøstebarn. Jeg elsker Nøstebarn! :-D

Vi bruker sportsdelen innimellom, til bare tur, ikke sove tur :p tror faktisk vi kan ha bagdelen gjennom vinteren da: "fordelen" med dysmatur/prematur baby :p

Er sååå gøy å trille tur med sportsdelen å se hvordan mini oppdager verden, må ærlig innrømme jeg har blitt mye flinkere til å gå tur når vi bruker den. Mini stirrer nysgjerrig på naturen og jeg stirrer betatt på mini :p

Må nok bytte til sportsdelen på emmaljunga vognen snart...går en stund til men ikke hele vinteren...:-/ tfk vogna tror j vi kam vente litt lengre med heldigvis:)

Må nok snart bytte ut bagdelen jeg og... snuppa er ikke veldig lang, men Brio-bagen er heller ikke det, og skal jeg ha plass til mer nedi der når vinteren kommer, så må vi bytte. Den er jo så lun og god, hun har jo ikke trengt ytterklær, lue, knapt pledd nedi der, så det blir noe nytt :p
Da må jeg få kjøpt inn lammeskinn og vognpose snart da :p

Selv om hun er nysgjerrig og gjerne vil se mer, har behandleren hennes anbefalt at jeg lar henne ligge flatt lengst mulig.

Vi bytter neste gang vi skal bruke vogna...:-)

Jeg kommer til å bytte til sportsbag i løpet av uken. Snuppa er så lang og det begynner å bli trangt oppi der. Og så prøver hun hele tiden å snu seg og da tørr jeg ikke lengre ha hun oppi der.

Holder nok en måned eller to til, håper jeg i allefall. Er kaldt i nord på vinteren, så holder på baggen så lenge jeg kan. Har Emmaljunga edge duo, så baggen er stor. Selv om gutten er stor og posen tar plass.
Men klarer å holde han varm i sportsdelen også, med skinn, med pose og ullklær! ;)

Heldigvis good plass i Bugaboo enda, så satser på å bruke bagen en god stund til :)

Bugaboo buffalo, den er 77cm lang og bred så kan bruke den en god stund til. Å når lillegutt kan ligge godt å lenge våken uten å bli lei vil jeg hvertfall ikke bytte enda :-) han er 4,5 mnd nå. Var 67cm på 4 mnd. Men satser på at den holder!

Back
Topp