Sportsdel

Jente10Gutt11

Glad i forumet
Er det noen som har bytta til sportsdelen på vogna enda?Junior vokser så fort,og nå butter han i begge ender på baggen..(vi har emmaljunga edge duo)..han har også begynt å bli urolig når han ligger våken i baggen..vil vel opp å se :-)

vi har gjort det for en stund siden for han klatret og vippet ut av bagen...

Gunhild24 skrev:
vi har gjort det for en stund siden for han klatret og vippet ut av bagen...

Tror ikke det er lenge før han gjør det her også..og så slenger han beina over kanten på vogna..;-) prøvde han i storesøster sin vogn her om dagen,og det likte han..kan jo fint ligge i sportsdelen også..samtidig som de ser litt mer:-)

Vi har bytta for en stund siden, den lille "store" gutten vår sitter allerede så det er helt uaktuelt å ligge i vogna =) Han vill opp å se på alt og alle som er utenfor vogna da vi går på tur =D 

idadal skrev:
Vi har bytta for en stund siden, den lille "store" gutten vår sitter allerede så det er helt uaktuelt å ligge i vogna =) Han vill opp å se på alt og alle som er utenfor vogna da vi går på tur =D 

Kanskje vi bare skulle gjort et forsøk da:-D Traff på ei her om dagen som også fikk i desember..der var sportsdelen på plass og jenta storkoste seg..forståelig nok..:-)

Har samme vogn som du og vi bytta til sportsdel denne uka vi :)
Lillemann har blitt så lang at han passer ikke i baggen mer!
Ble kjempebra med sportsdelen da:)

marrin skrev:
Har samme vogn som du og vi bytta til sportsdel denne uka vi :)
Lillemann har blitt så lang at han passer ikke i baggen mer!
Ble kjempebra med sportsdelen da:)

Prøvde med sportsdelen i går,og det funka fint..:-) han satt (lå) oppi der mens jeg var ute med storesøster..og han koste seg så mye mer..nå fikk han jo vært litt mere med..tok seg en blund der også,så regner med den ble "godkjent"..;-)

Har emmaljunga som hovedvogn til henne, og bagen er fortsatt kjempestor! Hun liker den. Setter av og til opp sittebrettet så hun ser litt. Men vi har prøvd sportsdelen på tvillingvogna (tfk) og jeg likte det ikke helt. Følte hun skled litt i selene og ikke lå så godt der, så blir nok bagen en liten stund enda, selv om den er litt trang. Ikke er snuppa spesielt liten - helt på gjennomsnittet. Hun sitter ikke selv enda heller.

detnyenicket skrev:
Har emmaljunga som hovedvogn til henne, og bagen er fortsatt kjempestor! Hun liker den. Setter av og til opp sittebrettet så hun ser litt. Men vi har prøvd sportsdelen på tvillingvogna (tfk) og jeg likte det ikke helt. Følte hun skled litt i selene og ikke lå så godt der, så blir nok bagen en liten stund enda, selv om den er litt trang. Ikke er snuppa spesielt liten - helt på gjennomsnittet. Hun sitter ikke selv enda heller.

Vi også har tfk søskenvogna..har ikke bytta den enda..drøyer litt til med begge vognene fant jeg ut..liker ikke det sittebrettet som er i bagdelen på emmaljungavogna..han liker heller ikke å "sitte" med den oppe,så bygger heller opp med dyna til vi må bytte:-)

Back
Topp