sportsdel vogn

Minsa*

Glad i forumet
Skal over til sportsdel snart, men vil gjerne ha ny vogn. Er ikke fornøyd med sportsdelen til den vi har (maxi cosi mura3) Syns den er så åpen å angrer på d kjøpet. Tenker på emmaljunga sin scooter, men den kan har ikke vendbar sittedel synes dette er et stort minus. Hvilken sportsvogn har dere å er dere fornøyde?

Har city cross og er veldig fornøyd[:)]

Eneste jeg ikke er så fornøyd med er at den ikke er noe god å trille på vinterføre, hvis det ikke er ny brøyta.. Den har så glatte hjul, så den sklir liksom unna..

Har smart duo combi fra emmaljunga, men den finnes visst ikke lenger. Men vi er strålende fornøyd med absolutt alt.

Har kun prøvd den, men er ganske fornøyd med emmaljunga city cross. Den er vendbar, har full liggestilling, er god og lun (spesielt med fottrekk - kjøpes seperat) og har god plass til pose.

Eneste minus er regntrekket er relativt åpent og tynt og jeg syns stroppene over skuldrene i 5 punkten var litt merkelige.

ORIGINAL: ToSmå2010

Eneste jeg ikke er så fornøyd med er at den ikke er noe god å trille på vinterføre, hvis det ikke er ny brøyta.. Den har så glatte hjul, så den sklir liksom unna..

Sign alt :)

er også veldig gla i ceroxen!

Jeg elsker vår Easy Walker Quatro:-). Jeg solgte forresten dypbaggen idag. Det var litt vemodig, men vi skal ikke har flere barn så da er det jo ikke noe å spare på.

vi har sports delen til emmaljunga citty cross[:)]
er veldig fornøyd med den....da kalesja kan taes helt ned....ryggen kan legges ned , man kan ha den mot eller fra deg[:)]

Vi har sportstrille fra DBS etter storesøster! Synes den vogna er knall! Og god og lun med fotpose. Har sporsdel på simo-vogna også, så om jeg vil ha hun mot meg kan jeg bare bruke den vogna. Men etter hvert vil dem jo gjerne se samme vei som oss!

Vi har da Emmaljunga Smart duo combi & Emmaljunga Scooter

Har ikke hatt behov for å se/ha full oversikt over barnet på samme måte som da det var nyfødt og det var igrunn påtrengt å ha åpningen på baggen mot mor/far som trillte, når barnet nærmer seg året.
Mye mer for barnet å se fremover og dessuten har vogna ei kjekk luke med "vindu" på kallesjen så man ser barnet om det skulle være ønskelig. Opplevd at barnet er mer rolig og komfprtabel i scootern enn i Smarten.

Og dessuten er den KNALLFIN og super å trille! Lett, men samtidig ikke for lett slik at den er komfortabel både for barnet og for den som triller. Storebror lå i den i Voksiposen da han var 2.5 år og hadde plass [;)]

Personlig synes jeg vogner med 3 hjul er vanskelig å styre(går liksom litt på egenhand) også føler jeg ikke de er stabile nokk når det er snakk om å la barnet ligge ute å sove alene i vogna.. tenker at om noen skulle dulte borti den vil den velte mye lettere enn en vogn på 4 hjul. ..

Vil anbefale deg å se på vognene, ta i dem å prøvekjør!

Scootern kosta i 2009 2499 + fottrekk til 499 (regntrekk var inklusivt til vogna)

ORIGINAL: ToSmå2010

Signerer!:)

Vi har babyjogger city elite og jeg ELSKER den!! Var egentlig veldig imot 3hjuls vogn, men nå har vi altså kjøpt det og den er helt fantastisk! Stabil, enormt god og trille både for meg som ikke er så lang og for sambo som er nesten 2m. Den har full liggestilling, enkel og legge ned og heve ryggen. magneter på lufteluker og oppbevaringslommene på håndtaket. Skum hjul (punkteringsfrie). Det eneste som er irriterende er at det kan være litt vanskelig å putte ting i oppbevaringskurven under vognen, men det er i allefall ganske god plass.
Legger ved en video av vognen jeg fant på youtube http://www.youtube.com/watch?v=vYr-8hbfSM0
Det ligger masse videoer med demonstrasjoner av div vogner der, men det kan hende du visste fra før, hehe!

VI har Mountain Buggy, urban jungle[:D] Stor fornøyd, kunne ikke hatt en bedre vogn, store hjul, lett og komme seg fram overalt, til og med på store snø mengder, som vi hadde i juletiden[:D]

Har skifta til bugaboo sportsdelen[;)]

city cross.. kjempefornøyd[:)]
men sugler på bugabooen og må jeg innrømme..

uff, hadde det vært opp til meg kunne jeg hatt en egen garasje med ulike vogner, elsk..[:D] tjihi..

Vi har simo kombi og bruker den som sportsvogn nå. Elsker den. Men vi har også emmaljunga scooter. Helt grei vogn. Er grei å bruke på vår, sommer og høst. På vinterføre er den pyton. Hjula bare sklir unna og du kommer ikke igjennom snøen hvis det er masse snø. Og hvis du skal bruke den neste vinter også så blir det litt trang plass med vognpose oppi. Men nå som det går mot vår og sommer så er vogna super:)

Back
Topp