sportsbh/topp

mammen t daniel

Gift med forumet
noen som kan anbefale en god en? liker egentlig best de toppene for da holder det med den, er så guffent med t- skjorte oppå når en blir svett. kjøpte en i dag, det var bh da, triumf triaction extreme, den virker bra, men jeg skulle hatt en til. må funke godt for oss som naturen har gjort... velutrustet[8D] (altså sånn ca 75h[:'(])

(håper jurene blir mindre på sikt og altså!)

eg e o på utkikk etter en sports bh/topp sak. . glede meg te JM dvd en komme i posten[;)][:D]Godt nyttår forresten,Amelia sov seg gjennom alle rakettene våkna ikkje ein gang[8D]

Jeg synes Casall sine er best, men Nike og Röhnisch sine er også gode[:D]

tror den jeg kjøpte er god, kosta 399,- på sparkjøp[:)] trente 30 day så tidlig i går at jeg fikk ikke testa med den nye, men det skal jeg i dag! du får glede deg til den kommer, og til hvor støl du blir av den første gangen, hehe[8D] 
her var det heller ikke noe problem i går, sov som en stein helt til klokka var halv 9-9[:D]
godt nyttår vennen, så må me finna på nåke ein dag!
daniel hilse o, tia tia seie han[8D]

ORIGINAL: mammen t daniel

tror den jeg kjøpte er god, kosta 399,- på sparkjøp[:)] trente 30 day så tidlig i går at jeg fikk ikke testa med den nye, men det skal jeg i dag! du får glede deg til den kommer, og til hvor støl du blir av den første gangen, hehe[8D] 
her var det heller ikke noe problem i går, sov som en stein helt til klokka var halv 9-9[:D]

d e bra:) ser ei her oppe nevne casall, ska sjekka ut på nett om eg finne noe,veeldig greit å handla på nett:Psleppe eg dra meg te butikken,haha. ja kan lova deg eg blir støøøøle[:-][:D] ja tror både daniel å hu va for små te å skjønna nåke av d:P
hilsa daniel fra na:P skjønne han:)  og ja finna på noe snart. ridetur hadde sje vore så dumt når d passe:):) så må me ta en playdate m kidsa soon:)hos deg elle hos meg:)

ORIGINAL: Tryll

ORIGINAL: mammen t daniel

d e bra:) ser ei her oppe nevne casall, ska sjekka ut på nett om eg finne noe,veeldig greit å handla på nett:Psleppe eg dra meg te butikken,haha. ja kan lova deg eg blir støøøøle[:-][:D] ja tror både daniel å hu va for små te å skjønna nåke av d:P
hilsa daniel fra na:P skjønne han:)  og ja finna på noe snart. ridetur hadde sje vore så dumt når d passe:):) så må me ta en playdate m kidsa soon:)hos deg elle hos meg:)

må prøva di fyst eg, tør tje å handla på nettbutikkar...
ska hilsa t han ja, nå ska han strax såva litt[:)] d kan me vettu, må bare bli ferdige me tellingå i butikken[:'(] men, bare litt ijenn nå! me får ringast elle meldast t ukå å se ka me får t[:)]

Back
Topp