"sports-dies"

tretroll

Forumet er livet
VIP
er det noen av dere die-cuts selgere som har dies til å lage "sports-ting", er spesielt på jakt etter amerikansk fotball, men vanlig fotball, joggesko, baseballkølle....alt sånn er interessant[;)] holder på med et album med gamle bilder nå, og er ganske masse sports-events som med fordel kunne pyntes opp litt med noen passende gadgets, for å si det sånn[:D][:D][:D]

takker! Hadde ikke heeeelt sånn jeg ville ha men ender nok med det...

Er noen innpå scrapping.no som har sinnsykt mange die cuts tilsalgs..Kjøpt i bøtter og lass der jeg [:D]

ORIGINAL: siric

Er noen innpå scrapping.no som har sinnsykt mange die cuts tilsalgs..Kjøpt i bøtter og lass der jeg [:D]

Nei og nei!! Ikke si sånt til meg! *løpeogse*[:D]

ORIGINAL: tullmusa

nå har jeg vært der...ååååå så masse fint!!!! fant ei somm hadde både fotball-hjelm og ball jeg! Jippi!!!

ORIGINAL: tullmusa

Hehe nei det er sååå farlig..Jeg greier ikke la være å handle..Nå har jeg kjøpt masse die cuts, ark og masse fine bånd...Og masse bokstaver...oi oi...men men..jeg får lov av sambo siden det er hobbyen min [:D]

Back
Topp