Sport er gøy... :)

Babyglede

Elsker forumet
20131208_194522.jpg

Heilt oppslukt :)

Ja, mi lille liker også godt å se på TV. Storkoser seg og "prater" og gurgler til TV'en hele tiden :)

Jenta her også "prater" til tv ^^ Er utrolig artig å høre på henne :)
Sitter og ler for seg selv :) De er så søte <3

Hehe, virker kjent. Frøken drar blikket mot tvn, så fort den står på:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hehe, virker kjent. Frøken drar blikket mot tvn, så fort den står på:p

Mi også! Prøver å begrense TV tittinga når hun er våken, for det blir så usosialt. Føler meg som en dårlig mamma hvis jeg lar henne sitte å glane på skjermen for mye. Men må innrømme at jeg bruker det litt når jeg må få gjort litt i huset, og hun ikke vil gjør noe annet. Funker godt når hun er litt sytete også...

Mi også! Prøver å begrense TV tittinga når hun er våken, for det blir så usosialt. Føler meg som en dårlig mamma hvis jeg lar henne sitte å glane på skjermen for mye. Men må innrømme at jeg bruker det litt når jeg må få gjort litt i huset, og hun ikke vil gjør noe annet. Funker godt når hun er litt sytete også...
Godt det ikke bare er meg:p men har begynt og ha på radioen mer, sånn at det ikke blir for mye tv:)

Jeg vil ikke framstilles som bedre vitende eller belærende, men det er noe mange ikke vet og det er at LED lys er veldig skadelig for barns øyne og kan skade synet til små barn. Babyer tiltrekkes ikke tv'n pga det som skjer på tv'n men pga lyset. Vi må alltid være forsiktig når det kommer til og følge med om det er noe lys rett over hvor baby ligger fordi det er farlig for øynene da de ikke trekker blikket bort, og dette gjelder også tv, men der er det LED lys som faktisk er bevist og skade øynene mer en vanlig lys ;) det er anbefalt å ikke bruke tv til babyer før de faktisk forstår og har glede av tv'n og enda da er det anbefalt med ikke mer en 1 time skjermaktivitet i døgnet for små barn :) Ikke meningen å virke ufin, ville bare gi et råd :)

Back
Topp