Sporstdel?

snuppesnellamamman

mamma med mange interesser :)
Flere som har begynt m d?tenkte å kombinere litt framover, mn ser han koser seg med å se seg rundt når han får sitte oppreist :) å sittedelen i bagen er så bratt :P mn synes bagen er så lun og god, så tenker jeg skal bytte litt på framover, meeen det får vi se på :P

Sent from my iPad using BV Forum

Har brukt sportsvogna siden januar. Lillegutt ble ikke happy av å ligge i bagen og ikke se noe, og sittefunksjonen i bagen var for bratt. Sjelden han sitter i sportsvogna men når han ligger i den, så ser han oss fordi sportsvogna er lavere. Emmaljunga Edge Duo sin sportsdel er lun nok om vinteren også, bare man tar på kalesjen fra undersiden også. Lammeskinn og voksipose gjør susen.

Bytta ja :) har fortsatt plass i bagen, men han hater å ikke få se noe, hihi :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har brukt sportsvogna siden januar. Lillegutt ble ikke happy av å ligge i bagen og ikke se noe, og sittefunksjonen i bagen var for bratt. Sjelden han sitter i sportsvogna men når han ligger i den, så ser han oss fordi sportsvogna er lavere. Emmaljunga Edge Duo sin sportsdel er lun nok om vinteren også, bare man tar på kalesjen fra undersiden også. Lammeskinn og voksipose gjør susen.
Jepp, har brio jeg, å ser den er mer enn lun nok nå, med skinn nedi og dyne og pledd, er jo vårtemperaturer her nå ;) han sover godt nå i den, over en time allerede, å d er sjelden ;P det føles mye tryggere m sportsdelen å kjenner jeg, siden han har selene på og ikke kan snu seg å titte over kanten :P

Sent from my iPad using BV Forum

Måtte bytte tidlig her, husker ikke akkurat når. Hu blei bare sinna når hu ikke fikk se noe :p

Lillejenta ble født 22.08.13<3

Bytta v ca 5mndrs alder her vi, da begynte baggen å blir for liten m vinterposen i, vi har nitro city, her vil han helst sitte , da får han sett litt, mn da vi bytta lå han fortsatt mest

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app

Back
Topp