Spor av sukker i urin. Barn

Isla

Elsker forumet
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Marsipanene 2019
Oktoberlykke2020❤
Poden på 9 år skal levere blodprøve og urinprøve i morgen pga hyppig vannlatning og tørste.

Type tisse 4 ganger på 1 time i går kveld. Varrierende matlyst, løs avføring, blek og gått ned litt i vekt.

Men vi testet hjemme med stix og han fikk spor av sukker mens min var helt klart negativ.

Kan man ha spor av sukker uten diabetes?

Ring legen. Ikke alle hjemme-tester er til å stole på, men ett enkelt stikk i fingeren vil gi dere svaret hos legen dersom det er diabetes, SAMT den opplæringen og støtten dere trenger
EDIT: Ser dere skal til legen imorgen. Det er bra :) Det kan være diabetes, det kan være ingenting. Bare timen hos legen vil kunne gi svaret. Uansett må du ha lykke til, og jeg krysser fingrene for at det er ingenting

Jeg fikk de symptomene når jeg var dehydret men ikke sukker i urinen Sånne hjemmefester kan man vel ikke stole helt på enda. Men bra det sikker opp. Hentet en kompis fra sykehuset i går etter ett illebefinnende pga diabetes. Det der skal man ta veldig alvorlig.

Poden på 9 år skal levere blodprøve og urinprøve i morgen pga hyppig vannlatning og tørste.

Type tisse 4 ganger på 1 time i går kveld. Varrierende matlyst, løs avføring, blek og gått ned litt i vekt.

Men vi testet hjemme med stix og han fikk spor av sukker mens min var helt klart negativ.

Kan man ha spor av sukker uten diabetes?
Hvordan gikk det? Krysser fingrene for at det gikk fint

Hvordan gikk det? Krysser fingrene for at det gikk fint
Håper det gikk fint hos legen i dag :)

Det gikk bra :) Ingen utslag på urin, sjekka hjemme også, den var å negativ. Prøvde å spørre hvorfor vi fikk utslag på spor dagen før men det viste hun ikke. Er uansett tatt en del blodprøver nå så får vi se :)

Det gikk bra :) Ingen utslag på urin, sjekka hjemme også, den var å negativ. Prøvde å spørre hvorfor vi fikk utslag på spor dagen før men det viste hun ikke. Er uansett tatt en del blodprøver nå så får vi se :)
Så bra :)

Hvis man har spist noe med mye sukker, drukket brus, spist is, mye frukt og lignende, så kan det være sukker i urina.

Jeg fikk de symptomene når jeg var dehydret men ikke sukker i urinen Sånne hjemmefester kan man vel ikke stole helt på enda. Men bra det sikker opp. Hentet en kompis fra sykehuset i går etter ett illebefinnende pga diabetes. Det der skal man ta veldig alvorlig.

De testene man får kjøpt på apotek de bruker vi også i boliger, i hjemmesykepleien osv. Bare at hvis det er utslag så sender vi det videre til lege. Men ofte tar de bare en sånn test der også.

Back
Topp