Spontanabortstatistikk

Konnichiwa

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
Risikoen for spontanabort synker masse hver dag: http://spacefem.com/pregnant/mc.php?m=08&d=10&y=12

Og husk at dette er gjennomsnittet, så inkluderer alle som røyker og drikker under graviditeten også noe forhåpentligvis ikke noen her gjør :)

Dette bidro iallefall til at jeg bekymrer meg mindre :D


Edit: forandre datoen til første dag med menstruasjon så blir den tilpasset deg :)
 
Det er jo egentlig veldig liten sannsynlighet for at det skal gå dårlig!


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Ja... Tror vi bare må ta innover oss at det mest sannsynlig kommer ut en baby om ca åtte måneder :p :D Jipppi!
 
Denne er litt annerledes enn de andre jeg har sett. :)
 
Ja... Tror vi bare må ta innover oss at det mest sannsynlig kommer ut en baby om ca åtte måneder :p :D Jipppi!
Det greier jeg ikke se for meg rett og slett :p


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Ikke jeg heller, er så uvirkelig! Og fantastisk! :)
 
Den er ikke stor, men må innrømme jeg hadde foretrukket om den hadde vært enda lavere... De sier jo at Har man mistet en gang så er sannsynligheten for å miste en gang til veldig liten, men når man da er en av den "veldig liten sannsynlighet" så skal den helst være 0% før man slapper helt av...

Vet det er teit, dumt og uproduktivt, men det ligger liksom litt i bakhodet uansett... Men, det gjør det vel sikkert for alle...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Oij, fortsatt 29% sjans for at det går galt... Det var litt mye syns jeg :(
 
Oij, fortsatt 29% sjans for at det går galt... Det var litt mye syns jeg :(

Det er sikkert fordi de fleste som er under 4 uker ikke vet de er gravide og drikker osv. Og husk at alle over 35 drar statistikken opp. Spis sunt, ta folat, så går det sikkert bra :)

sendt fra mobilen via BV-appen
 
Det er sikkert fordi de fleste som er under 4 uker ikke vet de er gravide og drikker osv. Og husk at alle over 35 drar statistikken opp. Spis sunt, ta folat, så går det sikkert bra :)

sendt fra mobilen via BV-appen
Ja, får tenke sånn :) Slitsomt å gå å tenke at man skal miste hele tiden, vil heller kose meg med graviditeten så lenge den varer (og den varer jo forhåpentligvis i åtte måneder til) :)
 
Ja, får tenke sånn :) Slitsomt å gå å tenke at man skal miste hele tiden, vil heller kose meg med graviditeten så lenge den varer (og den varer jo forhåpentligvis i åtte måneder til) :)
Men sånn tror jeg alle går rundt å tenker! Jeg tenker hvertfall at jeg begynner å blø hver øyeblikk og at vi hvertfall ikke ser noe hjerte på ul! Men tror det er litt fordi jeg redd for å bli skuffa og :) spirene våre skal gro sammen <3


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Men sånn tror jeg alle går rundt å tenker! Jeg tenker hvertfall at jeg begynner å blø hver øyeblikk og at vi hvertfall ikke ser noe hjerte på ul! Men tror det er litt fordi jeg redd for å bli skuffa og :) spirene våre skal gro sammen <3


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
Man beskytter seg nok litt mot seg selv :p Blir godt å se et bankende hjerte på ul så man blir litt tryggere :)
 
Back
Topp