Spontanabort...

Lykketrollet

Andre møte med forumet
Nå er jeg ikke gravid lenger.. Våknet i går morges med sterke magesmerter og SA'en var i gang. Rett på legevakten, men det var jo selvfølgelig ingenting å gjøre... Buhu.... [:(] Lykke til til alle dere andre - krysser fingrene for at ingen av dere må oppleve det samme... Veldig trist....
 
hei...

sukk føler med deg, jeg mista min på torsdag[:(]
verden er så jævlig urettferdig.. var du langt på vei??
Håper det går bra med deg, og håper heller ingen andre opplever dette her[X(]

klem fra therese
 
Hei Therese!
Så trist å høre at det skjedde for deg også! Ikke misforstå meg, men det er samtidig godt å vite at vi er flere i samme båt.... Vi klarer det nok igjen skal du se!!! Jeg var i uke 7 og skulle til ultralyd om en ukes tid... Hadde gledet oss veldig til det, men nå blir alt plutselig annerledes. [:(] Synes også verden er jævlig urettferdig, men prøver å tenke at det var til det beste... Naturen ordner jo opp hvis ting ikke er som det skal, og da var det vel bare ikke som det skulle være denne gangen... Uff.... vi får holde kontakten og krysse fingrene for at vi snart blir gravide igjen begge to... Dere prøver igjen dere også eller?

Varm klem fra meg
 
hei lykketrollet:)
Skjønner hva du mener, godt å vite at det er fler ja... var i uke seks jeg da[:(] Vi og hadde gledet oss veldig, etter som vi har prøvd en stund.. men nå er alt forandra, prøver å tenke at det var det beste jeg og men blir liksom så sint og lei meg.. men det er jo kroppen som ordnet opp, for at det ikke var slik det skulle være...
Ja jeg vil gjerne holde kontakten, og vi får krysse fingrene for at vi blir gravide snart begge to..

ja vi prøver igjen vi, så får håpe det ikke tar like lang tid..

dere prøvd lenge?? hvor er du i fra??

varme klemmer tilbake
 
Uff da...
Er ikke no særlig hyggelig når sånt skjer![8|]
Ønsker dere bedre lykke neste gang...
Til dere begge to.
Så håper jeg at vi ser mer til dere her inne,i en ny terminklubb![;)]
Nok en gang-Lykke til...
 
Hei igjen Therese
Uff, glemte å skrive at jeg håper det går bra med deg også - tross alt.... Jeg håper ihvertfall du har det bra! Samboer'n min og jeg vil gjerne prøve igjen vi også, men tror vi venter litt. Legen min sier at det er veldig lett å bli gravid fort etter en spontanabort, og det er jo bra for dere hvis dere vil prøve igjen med en gang. Denne graviditeten var ikke helt planlagt (ikke noe stort sjokk heller da...), men veldig veldig koselig når vi fant ut av det. Som tingene ser ut nå er det mye praktiskr greier som kunne ligget bedre til rette for et barn, men alt dette hadde vi jo ordnet underveis dersom jeg hadde vært gravid. Nå som jeg ikke er det lenger, tenker vi at vi burde tilrettelegge litt bedre før vi prøver igjen... Selvom det jeg har lyst til mest i hele verden, er å være gravid igjen så snart som mulig.... Savner å tenke på at noe vokser der inne, og å drømme meg bort i babytanker.... Snufs... [:(] Tenker på dem som opplever spontanabort senere i svangerskapet også - det er jo så vondt å miste så tidlig som oss, og det må jo bare bli værre og værre jo lenger man er på vei...

Jeg krysser fingre og tær for dere og gleder meg til å høre at du blir gravid snart - for det er jeg helt sikker på at du snart blir!!! [:D]

Jeg bor i utlandet nå på grunn av studier (en av de praktiske problemene), men jeg kommer egentlig fra Vestfold. Du da?

Klem [:)]
 
Hallo:)

jada det går litt opp og ned.. noen dager er tyngre enn andre..
Ja håper det ikke tar så lang tid, for er det noe vi vil er det å få en liten en så fort som mulig, så det er godt å vite du krysser det du har[:D]
Da får dere ta det litt som det kommer dere da:) Håper i hvertfall dere ikke opplever det her igjen...
Var litt vanskelig å forstå at det ikke var noen inni der mer, men så jo det på ultralyden..

huff ja stakkars de som går nesten helt ut og får et "forhold til babyen, etter den har begynt å sparke og "svare" på at den høre oss osv..

Håper på full klaff snart vi også[:)]

Vi bor i hedmark vi da:) like ved hamar...

klem[:D]
 
Hei:)

tusen takk for det...
Nei det er lite hyggelig når sånt skjer[:(]

Håper vi snart ses igjen, er det noe vi håper på så er det det[:)]
Bare det ikke tar like lang tid som det gjorde...[X(]

klem
 
Dette var trist - dere får prøve på nytt, og så en dag går det nok bra. Har lest at prosenten for abbort de første uker er svært høy, var det 25 % ?..husker ikke helt. Er selv i 6 uke, og går med frykten for å miste, men håper det beste.
 
Jeg visste jo egentlig at sjansen for å miste var ganske stor.... men det kom som litt av et sjokk allikevel. Hadde egentlig ikke følt meg særlig gravid, og nå i ettertid tenker jeg at det var fordi kroppen min visste at det skulle skje... Jeg gleder meg veldig til å prøve igjen, og håper alt går bra da. Jeg unner ingen å gjennomgå en ufrivillig abort, og ønsker deg lykke til av hele mitt hjerte!!! Pass godt på deg selv [:)]
 
Vet du hva, Therese: Jeg er sikker på at det klaffer for dere før du vet ordet av det!! Nå vet du ihvertfall at du kan bli gravid, og kroppen din fungerer i beste velgående - ettersom den avsluttet noe som ikke var som det skulle være. Jeg klarer ikke slippe tanken om å føle meg gravid igjen, og nå har det plutselig blitt utrolig viktig for meg... Veldig rart - husker ikke engang hva jeg tenkte på før jeg drømte om å være gravid.... Masse masse lykke til fra meg!! Når begynner dere forresten å prøve igjen? Har hørt så mye forskjellig om hvor lenge man bør vente...
 
Får satse på at det ordner seg igejn fort da vet du![:D]
Skal krysse fingre og tær masse for dere...
Lykke til!!![;)]
 
hei mitt lykketroll:) hehe

ja får håpe du har rett på det:) ja nå vet vi jo det, så det er bare kroppen og tiden som vet når det skjer igjen....
Jeg vet selv om jeg var veldig kvalm var det litt rart å tenke på at det faktisk vokste noe inni meg:) det får jeg bare tåle bare det går bra neste gang...
Vet du når dere skal prøve igjen?? Vi prøver igjen nå vi[:D] Ja har hørt mye forskjellig jeg og men legen sa ikke noe om det så...

stor klem far meg[:)]
 
hei:) ja visste også at sjansen for å miste var ganske stor men du tenker liksom, det skjer ikke meg men det gjorde det altså[:(]
Men vi får prøve på nytt og satse på at det går bra da...

masse lykke til til deg, det går nok bra...

klem
 
Vet veldig godt hvordan det føles. Mistet på fødselsdagen min like før jul. Var 8 uker på vei. Trodde verden raste sammen der og da.. Men nå er det egentlig uvirkelig å tenke på at jeg egentlig skulle blitt mor i juni..

Men har akkurat fått bekreftet at jeg skal bli mor i januar 2006! Så stå på alle sammen!
 
hei... huff så trist å høre, [:(]
men godt det er en liten spire i magen nå da... lykke til
 
Uff,det høres ikke greit ut...Og så på bursdagen din da![:(]
Bra at det klaffa såpass fort igejn da,ønsker dere all lykke jeg kan gi dere![:)]
Går nok bra denna gangen,skal du se.Når i Januar er termin!?
 
Trist å høre at den lille dro sin vei..

Lykke til neste gang da, du får nok en ny sjanse [;)]
 
Uffda, dette var trist å lese.
Kan ikke annet enn å si at lykke til neste gang!
 
Back
Topp