Spontanabort?

H-40131720

Første møte med forumet
Hei. Nå er jeg litt rådvill, og håper at det er i orden at jeg poster her. Har runda Google uten resultat.

For to døgn siden hadde jeg svake smerter (menslignende) i magen, og begynte å med brunt og litt rosa blod. Den brune utfloden har fortsatt, men det er som slutten av en mens i mengde. Samme dagen var det som om alle symptomene på graviditet lettet, men ømme bryster og uvelhet har kommet tilbake nå, dog i mindre grad. Jeg skulle vært 6+0 i dag. Både jordmor og fastlege har sagt at det høres ut som spontanabort. Jeg var hos fastlege i dag, og tok en blodprøve. Jeg trodde det skulle være en hcg, men fikk resultatet nå og det er shbg? Jeg skjønner ingenting. Den ligger på 91 (øvre referanseområde er 100), men klarer ikke å tolke noe ut av dette. Er det noen som kan hjelpe?
Hilsen lettere fortvilet
 
Det hørtes veldig rart ut, jeg har fått tatt hcg ved mistanke om spontanabort... Er det bestilt feil blodprøve kanskje? Jeg hadde ringt legekontoret og spurt!

Håper blødningen din var uskyldig! Jeg har både opplevd mensmurringer+blødning som betydde spontanabort, men også opplevd det samme med levende foster! Jeg hadde både små blødninger og murringer i de første ukene med gutten jeg har i magen nå. Nå er jeg 24 uker. Krysser fingrene for deg :Heartpink
 
Ring legekontoret, høres ut som om de har bestilt feil prøve, eller så.. Få målt hCG i dag og på mandag !
 
Back
Topp