Spontanabort

Koalabjørn

Forumet er livet
Marshmallows 2022
Stjerneskuddene 2024
Hei! Da endte reisen min her. Hcg synker så jeg gjennomgår en spontanabort. Nå skal jeg slutte på lutinus og satse på at alt kommer ut av seg selv. Fint om noen kan lage ny termintråd så jeg slipper å følge opp den. Det er trist å ikke få henge videre med dere her for dere virker som en herlig gjeng! Masse lykke til videre! :Heartred

Hei! Da endte reisen min her. Hcg synker så jeg gjennomgår en spontanabort. Nå skal jeg slutte på lutinus og satse på at alt kommer ut av seg selv. Fint om noen kan lage ny termintråd så jeg slipper å følge opp den. Det er trist å ikke få henge videre med dere her for dere virker som en herlig gjeng! Masse lykke til videre! :Heartred

Ånei, så trist å lese :( Mange klemmer til deg❤️

Ååå.. dette var grådig trist å lese :-(
Kan ikke tenke meg hvordan det må føles. :-(
Vil bare sende deg en skikkelig stor digital klem!! ❤️❤️

Neineinei faen så urettferdig!:smiley-angry017 Dette skulle jo gå... Sender deg mange mange klemmer og håper virkelig den sitter med en terminspire når dere begynner prøvingen igjen:Heartred Husk å ta vare på deg selv:Heartred

Åneeei, kjære du :Heartred Så lei meg på dine vegne over at du mistet den lille spiren din:sad002 Det er SÅ urettferdig:smiley-angry017 Håper du får en terminspire som sitter helt til målstreken i neste PP:smiley-angelic001:Heartred Uff, er så vondt å miste:sad010Sender den mange, varme klemmer❤️❤️❤️

Titter en liten tur innom her. Det er ganske surrealistisk å tenke på at november nærmer seg! Det skulle være min terminmåned, men det gikk ikke slik. Man føler gjerne litt ekstra på spontanaborter når milepæler eller termindato nærmer seg. Heldigvis ble jeg velsignet med ett nytt svangerskap raskt, og venter en liten gutt i januar :Heartblue masse masse lykke til med innspurten til dere alle! :Heartred

Titter en liten tur innom her. Det er ganske surrealistisk å tenke på at november nærmer seg! Det skulle være min terminmåned, men det gikk ikke slik. Man føler gjerne litt ekstra på spontanaborter når milepæler eller termindato nærmer seg. Heldigvis ble jeg velsignet med ett nytt svangerskap raskt, og venter en liten gutt i januar :Heartblue masse masse lykke til med innspurten til dere alle! :Heartred
Åååå. Jeg har tenkt så masse på deg! Å er så glad for at du også har en liten prins som venter på å få komme til verden! ❤️ takk for at du tittet innom ❤️ lykke til til deg ogsåå!! :)

Så koselig å se deg her! Tror jeg har sagt det tidligere men gratulerer med en liten gutt på vei:Heartblue Bruker av og til å snike innom januargruppa og se etter deg:smiley-ashamed004 Hvordan går det med deg?:Heartred

Det går bra med meg!
Begynner å bli tung og sliten :) men sånn er det.
Hva med deg? :) ❤️
Ja, blir veldig tungt mot slutten og man blir så utålmodig! Jeg syns helt ærlig at svangerskap suger, det er nesten det værste med spontanabort for man må liksom gå gravid så lenge sammenlagt :hungover: det går stort sett greit, men jeg sliter med mye kynnere allerede og bekkensmertene har meldt seg. Meeen det er verdt det!

Så koselig å se deg her! Tror jeg har sagt det tidligere men gratulerer med en liten gutt på vei:Heartblue Bruker av og til å snike innom januargruppa og se etter deg:smiley-ashamed004 Hvordan går det med deg?:Heartred
Takk igjen :Heartblue har tittet litt innom deg også, men det er ikke lett når alt flytter seg til skjult forum :hilarious: det går fint med baby, men jeg haaater virkelig å gå gravid :hungover: hvordan går det med deg? :Heartred

Ja, blir veldig tungt mot slutten og man blir så utålmodig! Jeg syns helt ærlig at svangerskap suger, det er nesten det værste med spontanabort for man må liksom gå gravid så lenge sammenlagt :hungover: det går stort sett greit, men jeg sliter med mye kynnere allerede og bekkensmertene har meldt seg. Meeen det er verdt det!
Veldig!!
Auch.. så kjedelig.. :/
Blir noen lange uker på deg nå da om det allerede skal være mye kynnere og bekken smerter!! Sender mye styrke til deg ❤️❤️

Back
Topp