Jeg våknet i 4-tiden i natt av at jeg hadde skikkelig vondt i magen. Gikk på do, og kom noen dråper blod som så litt utvannet ut. Har ikke blødd tidligere dette svangerskapet, men spottet litt i starten av det forrige - noe som gikk bra. Mageknipen lignet heller ikke på menssmerter slik jeg har lest at det pleier å gjøre, men var i øvre/midtre del av magen. Tok en paracet og det ble ganske raskt bedre. Kjenner ikke så mye til det nå og kom ikke noe blod når jeg gikk på do i 7-tiden.
Hvordan har spontanaborten startet for dere som har hatt det? Det er liksom kombinasjonen av magevondt og blod som gjør meg redd, hadde det bare vært en av delene hadde jeg nok ikke vært så bekymret. Vet dere ikke kan forutsi hva som vil skje, men måtte bare få det ut et sted.
Hvordan har spontanaborten startet for dere som har hatt det? Det er liksom kombinasjonen av magevondt og blod som gjør meg redd, hadde det bare vært en av delene hadde jeg nok ikke vært så bekymret. Vet dere ikke kan forutsi hva som vil skje, men måtte bare få det ut et sted.
Hvor langt er du på vei?
Er 5+1