Spontanabort

Hvitveisen

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
5+6

Spontanabort.

Alt var helt fint, så begynte jeg plutselig bare å fossblø. Dro på legevakt. Ingen hjertelyd. Store blødninger med koagler fra livmor ble funnet.

Jeg er helt knust.

Snart tre år som prøvere, mistet 4+5 for to måneder siden etter første icsi-forsøk. Mistet lille fryseegget i natt. Alt føles forferdelig håpløst og urettferdig. Vet ikke om jeg tåler flere prøverørsforsøk.

5+6

Spontanabort.

Alt var helt fint, så begynte jeg plutselig bare å fossblø. Dro på legevakt. Ingen hjertelyd. Store blødninger med koagler fra livmor ble funnet.

Jeg er helt knust.

Snart tre år som prøvere, mistet 4+5 for to måneder siden etter første icsi-forsøk. Mistet lille fryseegget i natt. Alt føles forferdelig håpløst og urettferdig. Vet ikke om jeg tåler flere prøverørsforsøk.
Jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive! Jeg har opplevd en spontanabort selv, og det var noe av det verste jeg har opplevd. Men jeg har aldri vært prøver så lenge som deg, så kan ikke forestille meg hva du går igjennom nå!:( Jeg sender deg en stor klem, og håper virkelig at ting går bedre for deg og at du sitter med en baby i armene dine snart!:smiley-angelic003

Så utrolig trist og urettferdig! Jeg kan virkelig ikke sette meg inn i hvor vondt det må føles for deg nå. Jeg håper virkelig dere orker å prøve igjen, og at det snart sitter en ny spire hos dere <3

Så trist og urettferdig. Ikke gi opp håpet. Angr heller på noe du har gjort, enn noe du ikke har gjort. <3

Så utrolig trist og urettferdig :( Sender en god klem og håper spiren sitter for snart igjen ♡

Trist høre. Dette er virkelig urettferdig . Håper dere finner styrke til å prøve igjen. Ønsker dere masse lykke til unasett hva dere velger

Uff, nå fikk jeg skikkelig vondt i meg!! D er så urettferdig at jeg har ikke ord<3 Håper dere går for å prøve igjen når dere er klar, og at spira sitter hele veien! Masse masse lykke til videre, ta vare på hverandre<3

Ånei!! Herregud så urettferdig! Skjønner godt du ser mørkt på videre prøverør, men ikke ta noen avgjørelser nå, gi det litt tid.
ønsker deg alt godt fremover. Stor klem:Heartpink

Takk for gode ord ❤️

Snakket med Ullevål nå. De sa at det var VANLIG med fossblødninger når de satte inn fryseegg. Det var pga medisinene. Og 50% av gangene gikk det helt fint! At de ikke så noe liv på ul på legevakta var pga at det var tidlig, pluss at de ikke er eksperter der.

Hun sa at jeg absolutt ikke måtte slutte på medisinene, for dette kunne like gjerne gå bra som dårlig. Skulle ta det veldig rolig noen dager og ringe dem til uka.

Fortsatt ingen mer blødning. Men jeg tenker at løpet er kjørt, har en veldig sterk følelse av det. Så får det heller bli en vanvittig overraskelse hvis det skulle vise seg at det går bra.

What? Vanlig...og informerer ikke om d?:o Da skal jeg håpe så innmari mye for deg<3 Slapp av og kos deg så godt du kan! SPENT på neste uke:)

Takk for gode ord ❤️

Snakket med Ullevål nå. De sa at det var VANLIG med fossblødninger når de satte inn fryseegg. Det var pga medisinene. Og 50% av gangene gikk det helt fint! At de ikke så noe liv på ul på legevakta var pga at det var tidlig, pluss at de ikke er eksperter der.

Hun sa at jeg absolutt ikke måtte slutte på medisinene, for dette kunne like gjerne gå bra som dårlig. Skulle ta det veldig rolig noen dager og ringe dem til uka.

Fortsatt ingen mer blødning. Men jeg tenker at løpet er kjørt, har en veldig sterk følelse av det. Så får det heller bli en vanvittig overraskelse hvis det skulle vise seg at det går bra.
Wow! Helt merkelig at de ikke informerte deg om det? Selvfølgelig tror man det verste når slike ting skjer, og hvertfall når man ikke får noen informasjon om at dette kan skje! Krysser virkelig fingrene for deg, og håper at spira har klort seg godt fast!:smiley-angelic003

Å, så vondt og skummelt! Hvordan kan de glemme å si noe om det da? Jeg håper inderlig at det går bra, krysser alt jeg har for dere <3

Takk for gode ord ❤️

Dette er noe de burde informert deg om! Krysse fingrene for at spiren fortsatt er der! Klem

Takk for gode ord ❤️

Krysser fingre og tær for deg :) Vet dette også kan skje hvis det er tvillinger.

Tok denne nå på utvannet ettermiddagsurin:
Får svar på begge hcg prøvene på mandag. Så fælt å ikke vite!

image.jpg

Huff så nervepirrende:(. Håper inderlig at det ikke er en sa, har du smerter da?

Huff så nervepirrende:(. Håper inderlig at det ikke er en sa, har du smerter da?
Altfor nervepirrende!

Har ingen smerter, hadde ikke det under blødningen i går heller. Og nå blør jeg ingenting. Griper vel etter halmstrå, men det er vel bare å vente å se.

Back
Topp