Spontanabort? :(

• Trådstarter Trådstarter Hjelp
  • Opprettet Opprettet
H

Hjelp

Guest
Hadde samleie i går, er 12+3, og blødde ca et truse innlegg med friskt blod sekundet etter samleiet, så var det ingenting før jeg begynte å blø nå for en time siden og det stopper ikke :( dette er helt grusomt. Var på UL i for 3 dager siden hvor alt stod bra til, så må ha skjedd noe galt i løpet av gårsdagen. Har ikke smerter heldigvis, men redd det bygger seg opp til SA eller er en MA altså at fosteret døde i går. Noen som kan roe meg ned, er alene hjemme..

Jeg hadde samme tilfelle når jeg var gravid, bløde mye fram til uke 24 å jenta mi er snart 6 måneder :-) så bare slapp av å ikke tenk det værste med ein gang!! :-)

Takk! Får rett og slett litt panikk av dette. Vil bare at blodet skal opphøre, men det er der hver gang jeg tørker og har lest at det er et dårlig tegn :( er ikke så mye men mtp at det ikke forsvinner blir det litt sammenlagt. Om du vil svare på dette, hadde du det også i forbindelse med samleie og dagen etter?

Jepp det hadde eg så vi måtte bare slutte å ha sex for jeg blødde hver gang å det kom mye å av og til kom det noen koagler å da vart jeg enda mer skeptisk!! Men alt gjekk bra!! Hadde aldri vondt, å det ga seg som oftes etter to dager :-) :-)

Å ein ting til ikke altid tro på det du leser, da blir du gal å nesten psykisk syk!!

Jepp det hadde eg så vi måtte bare slutte å ha sex for jeg blødde hver gang å det kom mye å av og til kom det noen koagler å da vart jeg enda mer skeptisk!! Men alt gjekk bra!! Hadde aldri vondt, å det ga seg som oftes etter to dager :) :)

Takk så mye for svar, det kommer jeg til å unngå fremover og:-) tok en lur og det hadde roet seg når jeg våknet, har litt murringer nå men tror det er normalt i uke 12.

Han hende du har fått en rift eller noe ;) hvis det ikke gir seg ville jeg ha ringt legevakten...

Han hende du har fått en rift eller noe ;) hvis det ikke gir seg ville jeg ha ringt legevakten...

Håper det :smiley-angelic001 har ikke vært så bekymret tidligere men etter å ha sett den strekke på føttene og det lille hjertet på UL har jeg ikke tenkt på annet enn abort, spesielt usikkerhet rundt MA, så ble helt utafor av blodet. Men er borte nå, kom bare litt når jeg presset papiret litt opp for å sjekke.

Takk så mye for svar, det kommer jeg til å unngå fremover og:) tok en lur og det hadde roet seg når jeg våknet, har litt murringer nå men tror det er normalt i uke 12.

Jeg og hadde noe murring fram til uke 14 så jeg trur nok du kan slappe av å bare kose deg med den lille i magen :-) :-)

Off, så ekkel følelse. Men vet at det er mange som blør under svangerskapet uten at det trenger å være noe galt :) Hvordan går det med deg idag?

Hei dere to siste: går bra med meg :)! Ser frem til kontrolltimen så jeg kan få helt roen :p

Håper det :smiley-angelic001 har ikke vært så bekymret tidligere men etter å ha sett den strekke på føttene og det lille hjertet på UL har jeg ikke tenkt på annet enn abort, spesielt usikkerhet rundt MA, så ble helt utafor av blodet. Men er borte nå, kom bare litt når jeg presset papiret litt opp for å sjekke.

Det er bra det ga seg :)

Håper alt er bra :)

Håper alt fortsatt er bra. :) Er ganske vanlig å blø etter sex.

Lykke til videre!

Back
Topp