Spontanabort....

saya2009og2012

Glad i forumet
Jeg var på sykehuset på fredag etter at jeg hadde blødd siden onsdag. Det ble da konstantert at jeg hadde hatt en spontanabort. Var 8+3 på vei. Fikk en tab på sykehuset som skulle stoppe graviditeten og fikk med meg resten av tab hjem som jeg skulle ta idag ( søndag). Blødde en del på fredag, lite igår og lite idag. Selv etter at jeg tok resten av tab som skulle støte ut graviditeten. Det jeg lurer på er, hvor mye mer skal ut?? Føler det har kommet så lite og ikke hatt noe særlig vondt. Hadde en SA i juli 08 og da kom det mye blod/klumper og det var skikkelig vondt, var da omtrent like langt på vei som nå.

Hvor mange cytotec har du tatt, og har du blødd klumper i det hele tatt? Hvis du er usikker ville jeg ringt til sykehuset i morgen og forklart situasjonen- kanskje får du mer cytotec eller du kan komme inn på en ul for å sjekke at alt har kommet ut. Lykke til!

4 stk på 0,2 mg tok jeg. kom 1 klump på fredag og bitte litt i dag, men de idag er så små at de ikke tells ( mener jeg da ). Kansje ringe sykehuset imorgen......  Ville liksom bli ferdig med dette.

Jeg hadde ingen smerter ved mine SA, men de var tidlige - uke 4-5-6.

Back
Topp