Spontanabort og hcg

Scarlett

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberbarna 19
Hei! Vet ikke om det er riktig å legge dette innlegget her men jeg prøver.

opplever nok en gang en spontanabort.. har blødd hele veien siden 10 dpo.

tok hcg prøve hos legen på tirsdag som var på 253.. det er jo ekstremt lavt til å være 5+3.

Så jeg gadd ikke en gang og ta blodprøve nummer to siden den var så lav og jeg blør.

jeg lurer derfor på: når begynner testene å gå nedover i styrke? Mine øker i styrke og jeg er luta lei.. vil bare bli kvitt det slik at vi kan starte på nytt.

når ble deres tester svakere etter sa?
 
Hei! Vet ikke om det er riktig å legge dette innlegget her men jeg prøver.

opplever nok en gang en spontanabort.. har blødd hele veien siden 10 dpo.

tok hcg prøve hos legen på tirsdag som var på 253.. det er jo ekstremt lavt til å være 5+3.

Så jeg gadd ikke en gang og ta blodprøve nummer to siden den var så lav og jeg blør.

jeg lurer derfor på: når begynner testene å gå nedover i styrke? Mine øker i styrke og jeg er luta lei.. vil bare bli kvitt det slik at vi kan starte på nytt.

når ble deres tester svakere etter sa?
Ville nok tatt en blodprøve til for å se hvor mye den øker/synker?
Har du fortsatt symptomer eller har de gått bort?
For min del når jeg mistet i SA i 2018, så startet det med litt spotting den ene dagen og så bygget det seg opp med smerter og så kom det masse blod med koagler. Da testet jeg og fikk svakere tester enn hva jeg hadde fått før blødningene kom..
 
Det er mulig å blø uten at det er en spontanabort. Har det vært veldig mye blod? Hvor mye vil du si testene har økt? Bare bittelitt eller er det en markant forskjell?
har du opplevd smerter?
Jeg tenker at du bør kontakte legen din på mandag å fått tatt en ny hcg måling. Det er lurt å utelukke en exu i hvert fall.
 
Det er mulig å blø uten at det er en spontanabort. Har det vært veldig mye blod? Hvor mye vil du si testene har økt? Bare bittelitt eller er det en markant forskjell?
har du opplevd smerter?
Jeg tenker at du bør kontakte legen din på mandag å fått tatt en ny hcg måling. Det er lurt å utelukke en exu i hvert fall.
Blør MYE. Masse klumper og greier.. troooor kanskje testene er litt svakere nå!
Har ingen smerter, absolutt ingenting. Kjenner ikke murringer en gang! Trodde jeg hadde hatt litt vondt ved sa i uke 6. men jeg priser meg bare lykkelig for at jeg har unnlatt smertene!:hilarious:
 
Blør MYE. Masse klumper og greier.. troooor kanskje testene er litt svakere nå!
Har ingen smerter, absolutt ingenting. Kjenner ikke murringer en gang! Trodde jeg hadde hatt litt vondt ved sa i uke 6. men jeg priser meg bare lykkelig for at jeg har unnlatt smertene!:hilarious:
Hvordan går det med deg?
 
Back
Topp