Spontanabort i styrt syklus?

Tigerbaby

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
Trodde ikke det skulle være mulig men nå begynte jeg visst å blø en del og lurer på om det bare er medisinene som holder igjen.. 5+3 i dag og må sendes videre om jeg skal ha ultralyd fordi legevakta ikke har det..
Har noen av dere vært borti det?
Bare blod til nå, ingen koagler.

Jepp... Jeg blødde kun da jeg tørka meg, ingenting i bindet. Men rødt og friskt.
Og varte i en times tid før det ga seg. Og HCG halverte seg på ett døgn. Men mensen kom ikke før jeg slutta på medisiner.
Fire dagers tid etter blødningen :(

Jepp... Jeg blødde kun da jeg tørka meg, ingenting i bindet. Men rødt og friskt.
Og varte i en times tid før det ga seg. Og HCG halverte seg på ett døgn. Men mensen kom ikke før jeg slutta på medisiner.
Fire dagers tid etter blødningen :(
Høres ut som meg.. bortsett fra at jeg blødde i bindet og nå har hatt litt koagler også..

Høres ut som meg.. bortsett fra at jeg blødde i bindet og nå har hatt litt koagler også..
Jeg fikk ut en del Crinone rester også, så kanskje det var det. Husker det var ganske kaos en periode der. Men jeg trodde aldri det var SA da, siden det gikk så fort over... Og ikke blødde mer. Men slutta på medisiner fredag morgen, og mensen kom fredag kveld husker jeg. Så tror de holdt igjen. Vi rømte til Røros på hytta, for å koble helt ut og av og ikke tenke noe som helst. Og det var godt det. Så har prøvd å glemme det meste, så kan hende jeg surrer og...

Det er noe dritt, når ting ikke går :Heartbigred
Men det kan være en ufarlig en også, så krysser fingra for det :Heartblue

Har mistet to ganger i styrt syklus mens jeg fortsatt gikk på medisiner, var i 2015 og 2016 så husker ikke alle detaljer- den i 2015 var egentlig som en mild- vanlig menstruasjon, den i 2016 var så smertefull at jeg skalv og på legevakten lurte de på hvorfor jeg skalv..
Men jeg hadde en blødning og trodde løpet var kjørt dagen før tul med mini også - han nærmer seg 20 måneder. Krysser fingrene for at det er uskyldig

Jeg fikk blødning og smerter ved mitt første fryseforsøk i styrt syklus! Ble en MA, for det kom ikke ut av deg selv! Fikk Cytotec, og det kom ut over flere dager og flere kurer! Men, når jeg ble lagt inn så fikk jeg beskjed om at de ikke var noe bekymret pga blødningen, det var smertene som var årsaken til bekymring da blødningen fort kunne vært helt uskyldig! Så håper det er uskyldig for deg❤️ Jeg var 6+3 når blødningen og smertene starta, og 6+5 når jeg fikk cytotec!

Begge gangene jeg mista nå var i styrt syklus. Begynte med blødninger begge gangene, men den siste endte jo som du vet i exu :( Desverre ingen solskinnshistorie å komme med, men jeg håper for deg ❤️

Back
Topp