Ser ut som det blir spontanabort.. rosa utflod i går og nå i kveldinga er det gått over til å bli en del brunt blod. Er det vits å dra på legevakta? Kan de sjekke hvordan det står til der inne?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser ut som det blir spontanabort.. rosa utflod i går og nå i kveldinga er det gått over til å bli en del brunt blod. Er det vits å dra på legevakta? Kan de sjekke hvordan det står til der inne?

Brunt blod betyr ikke nødvendigvis at du mister. Dersom det kommer mer ferskt blod og koagler kan du nok anse det som en SA, men det er flere som opplever blødninger uten at det er det også! Jeg mistet selv i august, merket det utrolig godt når det gikk fra "litt på papiret" til at det var menssmerter, korsryggsmerter og mye blod/koagler (som en litt kraftig mens). Er nok dessverre ikke noe legen/legevakt får gjort, men som det nevnes over her skal du ta det på alvor hvis du mister mye blod og/eller har veldig kraftige smerter! Vet ikke hvor langt du er på vei, men jeg var 6+2 da den kraftige blødningen kom og jeg tok da en digital test som viste 1-2 og da skjønte jeg at hcg var på vei ned :/
Krysser fingrene for at dette er en uskyldig blødning!![]()
Har vondt i korsryggen og det er det eneste. Men har en ekkel følelse på dette nå 
Tusen takk for oppmuntrende ordHar vondt i korsryggen og det er det eneste. Men har en ekkel følelse på dette nå
Håper for alt i verden at det bare er uskyldig ja
![]()

Jeg har blødd nesten hver dag dette svangerskapet. For det meste brunt, men litt rødt også! Vært på ultralyd, og da banket hjertet som bare det! Skal på ny ultralyd til mandag, men jeg er faktisk ikke bekymret.
krysser fingrene for at det er helt uskyldig!