Spontanabort av en tvilling

Desember 2018

Første møte med forumet
hei, jeg er gravid i uke 11 og trodde jeg hadde mistet..❤️ Kom på sykehuset i dag og fant ut at det fortsatt lever en liten spire i magen. Legen sa jeg mest sannsynlig hadde mistet en tvilling. Er det flere som har vært i samme situasjon? Vil gjerne høre deres historier.

hei, jeg er gravid i uke 11 og trodde jeg hadde mistet..❤️ Kom på sykehuset i dag og fant ut at det fortsatt lever en liten spire i magen. Legen sa jeg mest sannsynlig hadde mistet en tvilling. Er det flere som har vært i samme situasjon? Vil gjerne høre deres historier.
Hei.
Jeg var igjennom det samme, bare litt tidligere i svangerskapet (uke 6). Trodde jeg hadde mistet, men hcg prøvene økte bra. På tul 7+3 fant de en tom fostersekk og en fostersekk med et lite knøtt i.
Knøttet er nå 4,5 mnd :)
Ingen problem med barnet som klarte seg, kun litt blødning 4-5 dager ifbm. tapet av tvillingen. De kunne se på ul'en at det låg en oppsamling av blod i livmoren som kom til å komme ut etterhvert, så var forberedt på at det kom en blødning, slik at jeg ikke fikk panikk igjen ;)
Lykke til videre med svangerskapet :)

Jeg har også mistet en tvilling, men har ikke blødd, kun spottet. Legen sa at den ble absorbert av kroppen. Så to fostersekker på veldig tidlig ul, men gangen etter var det bare en. Alt later til å gå bra med den som er i magen. :-)

Back
Topp