spontanabort 25.4

paprika

Gift med forumet
Julibarna2014
våknet kl. 6 i dag..underbevisstheten min som skulle varsle meg sikkert..
hjertet mitt stoppet nesten da jeg satt på do og så at jeg begynte å blø..jeg hadde gledet meg til denne dagen, jeg var nemlig 5 uker på vei idag..men dette ble visst ingen gledens dag..[:(] 

jeg vet det er kroppen som støter fra seg spiren hvis ikke alt er som det skal..men det er så innmari sårt..så kort vei fra glede til sorg [:(]

ja, blir vel prøving igjen til sommeren eller noe tror jeg..håper det blir en liten spire på oss da [:)]

Uff så trist![:(]
Vet så altfor godt hvor leit det er å miste....[&o]

Lykke til fremover. Håper spiren sitter snart igjen.

ORIGINAL: lille lou

ja var der igår..men hun kunne liksom ikke gjøre noe.. jeg spurte etter blodprøve for å måle hcg- nivået..tok en prøve igår..skal ta en ny imorgen..men alle tegn på graviditeten og håpet om at spiren fortsatt sitter er borte...

men positive sider med hendelsen er jo at vi på en måte har fått en bekreftelse på at sædcellene svømmer og at jeg faktisk har egg som er villig til å slippe inn sædcellen. [:)]

så leit[:(]
ta vare på dere selv i tiden som kommer.
trøsteklemmer din vei

Utrolig trist... [:(]

Hold motet oppe!!

Kjempeklem fra meg, jeg vet hvordan du har det...

Sender en store trøste klem.
Er grusomt å miste men ettervært så klarer du å tenke litt mer positivt at det var en mening me det.

uff, så leit..

ORIGINAL: lille lou

off *trøste klem* så utroligt trist[:(]

Utruli trist..[:(] Kjempestor trøste klem til dæ.

Det er bra at du fokuserer på det positive, at dere faktisk har den fantastiske muligheten til å bli gravide. Tenk også på at når det først måtte gå galt, er det bedre å miste tidlig enn sent. Stor klem fra meg [;)]

takk for all støtte og gode ord folkens..

ja, det er som du sier sara24, bedre å miste tidlig enn sent.. glad jeg slapp fysiske smerter under det hele..men vi ser fremover nå, skal prøve på nytt når jeg kommer hjem igjen [:)]

[:(][:(][:(]

Back
Topp