Nei, far var kun et par timer på nfi, jeg måtte bli på barsel til jeg kunne skrives ut, var adskilt fra barna i 12t etter fødsel.
Jeg hadde nok trengt litt lenger tid på barsel, men hadde så lyst å være sammen med twinsa.
Hadde jo så vidt fått holdt de før de dro til nfi..
Var på nfi i 5 dager. Far og storebror var innom to timer iløpet av oppholdet pga forkjølet storesøster (som da ikke kunne være med pga smittefaren). Så det var litt kjipt.
Hadde vi ikke trengt å dra på nfi, hadde vi fått familierom på barsel sånn at far kunne bo der så lenge han ville.
Åh, du har jo komt langt
Det er veldig spennende med fødsel, og kanskje ekstra spennende med tvillingfødsel?
De er flinke på KK. Alle var rolige, jordmor var tilstede hele tiden i aktiv fødsel, og rommet ble ikke fylt av folk før det var påtide å presse.
Alle folkene hadde sin oppgave, kun 3 fødselsleger og en jordmor som stod rundt meg, resten holdt avstand til det var deres tur. Veldig rolig og full kontroll.
Eneste jeg synes var skummelt var da tv2 slet med pusten (vann i lungene pga kjapp setefødsel). Jeg så de jobbet med han, de diskuterte, sa alt var bra, trengte bare litt hjelp. Men det føltes skummelt, man vil jo bare ha begge barna på brystet så da de ble fraktet til nfi, var det tungt og rart å være alene å Ikke få være med å "passe på de".
Ja, håper du får gå så lenge som mulig
Uansett er de jo nfi her i Bergen blant Norges beste